• شناسه خبر : 4988

غیررسمی/ اسامی 21 دواطلب تایید صلاحیت شده مجلس در حوزه کاشان و آران و بیدگل

با توجه به اعلام اخبار غیررسمی مبنی بر اینکه 21 دواطلب مجلس یازدهم در حوزه کاشان و آران وبیدگل تایید صلاحیت شده بودند با پیگیری های اهل کاشانم و همکاری داوطلبان اسامی این افراد مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، روز سه شنبه اولین لیست دواطلبان تایید شده در این رسانه اعلام شده که برای تکمیل و تصحیح این لیست فراخوانی در سایت اعلام شد که در این مدت برخی داوطلبان نامه تایید صلاحیت خود را برای این رسانه ارسال کردند تا اسامی 21 نفر تایید صلاحیت شده بر اساس همکاری داوطلبان و اخبار غیررسمی مشخص شود.

هرچند احتمال تصحیح و تکمیل این لیست همچنان وجود دارد ولی با توجه به سوالات مردمی و پیگیری های مخاطبان، این رسانه نسبت به اعلام اسامی تایید صلاحیت شده مجلس یازدهم در حوزه کاشان و آران و بیدگل اقدام می کند.

21 داوطلب تایید صلاحیت شده شامل 19 مرد و 2 زن به تر تیب حروف الفبا عبارتند از: مهدی انصاری، حسینعلی پورمدنی، محسن چتری، حمیدرضا حاجی عباسی، محبوبه خدادادی زاده، سیدعلی خوارزمی، مهدی رزاق زاده، حسن زاهدی بیدگلی، سیدجواد ساداتی نژاد، محمدحسین سلیمانی تبار، سعید شیخ آرانی، ابوالفضل عباسی دره ای، زهرا فخاریان، حسین فخره، علی قنبری، ابراهیم کشاورز، ماشاالله مشکینی، سید احمد مصطفوی کاشانی، محسن نبوتی، محمدرضا نجفی، حسین یزدی جوشقانی.

گفتنی است آن دسته از داوطلبانی که نتیجه بررسی صلاحیت آنان بر اساس نظر هیئت نظارت استان و هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات رد صلاحیت یا عدم احراز شده از ۲۲ لغایت ۲۶ دی ماه به مدت پنج روز فرصت مراجعه به دفاتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان مربوطه و یا در تهران برای تکمیل فرم شکایت به ردصلاحیت داشته اند.

احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان روز گذشته گفت: نتایج اعلام شده درباره صلاحیت داوطلبان نهایی نیست و امکان بازبینی و بازنگری در نظرات اولیه توسط اعضای شورای نگهبان وجود دارد..

طبق قانون شورای نگهبان بعد از بررسی شکایات تا تاریخ ۲۲ بهمن اسامی قطعی داوطلبان را به وزارت کشور اعلام می‌کند، که بر این اساس احتمال افرایش اسامی تاییدصلاحیت شده در حوزه کاشان و آران و بیدگل نیز وجود دارد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس در روز دوم اسفند ماه برگزار می شود.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *