• شناسه خبر : 4875

منصوری و حسینی مکارم ردصلاحیت شدند

پیگیری های اهل کاشانم از ردصلاحیت «عباسعلی منصوری» نماینده مردم کاشان در دوره نهم مجلس و «سمیع الله حسینی مکارم» از دواطلبان شاخص حوزه کاشان و آران وبیدگل حکایت می کند.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، نظر هیات های نظارت استانی شورای نگهبان درباره تایید، عدم تایید و یا عدم احراز صلاحیت‌های داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از شب گذشته (شنبه) از طریق فرمانداری‌ها به داوطلبان اعلام شده است.

عباسعلی منصوری نماینده پیشین مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل و سمیع‌الله حسینی‌مکارم معاون سابق سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و سرپرست سابق شهرداری تهران داوطلب یازدهمین دوره انتحابات مجلس در حوزه کاشان و آران و بیدگل بودند که اخباری از ردصلاحیت آنها شنیده می شود.

نام سیدجواد ساداتی نژاد، حسین یزدی، از چهره های شاخص در بین داوطلبین تایید شده دیده می شود.

آن دسته از داوطلبانی که نتیجه بررسی صلاحیت آنان براساس نظر هیئت نظارت استان و هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات رد صلاحیت یا عدم احراز شده می توانند از امروز، ۲۲ دی ماه لغایت ۲۶ دی ماه به مدت پنج روز به دفاتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان مربوطه و یا در تهران مراجعه کرده و پس از دریافت و تکمیل فرم شکایت، مدارک خود را تحویل داده و رسید آن را دریافت نمایند.


    آخوندی
    (0) (0)

    آخوندی

    آگوست 19, 2022

    حق الناس جزو کار مسئولین است. بله قربان گوی بالا دست خائن است

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *