• شناسه خبر : 4916

غیررسمی/ تاییدصلاحیت 21 داوطلب برای مجلس یازدهم در حوزه کاشان+ اسامی

پیگیری اهل کاشانم  از منابع آگاه و اخبار غیررسمی نشان می دهد که تاکنون 21 داوطلب برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس در حوزه کاشان و آران وبیدگل تایید صلاحیت شده اند.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، بعد اعلام اسامی افراد تایید شده به داوطلبان توسط فرمانداری کاشان پیگیری ها اهل کاشانم برای مصاحبه با مسوولان مربوطه درباره این موضوع به نتیجه ای نرسید در حالی که در مراکز استان ها و برخی شهرهای کشور (مانند اردستان) مسولان ستادهای انتخاباتی و شورای نگهبان در این موضوع اطلاع رسانی خود را انجام داده بودند.

با وجود عدم مصاحبه مسوولان پیگیری ها اهل کاشانم از منابع آگاه  حکایت می کند که از مجموع 75 نفری که برای انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابات کاشان و آران وبیدگل ثبت نام کرده بودند در نهایت با توجه به انصراف ها و عدم احراز صلاحیت هادر هیات های نظارت اجرایی شهرستان  استان 21 نفر تایید صلاحیت شده اند.

از بین 21 نفری که تاکنون برای انتخابات مجلس یازدهم حوزه کاشان تاییدصلاحیت شده اند نام 19 مرد و 2 زن هستند.

اسامی برخی از افراد تایید صلاحیت شده عبارتند از سید احمد مصطفوی(کاشانی)، حسین یزدی جوشقانی ، سیدجواد ساداتی نژاد، محسن چتری، مهدی رزاق زاده، حسن زاهدی بیدگلی، حسینعلی پورمدنی، محمدحسین سلیمانی تبار، حسین فخره، علی قنبری، محمدرضا نجفی محبوبه خدادادی زاده و زهرا فخاریان دیده می شود.

عباسعلی منصوری، سمیع الله حسینی مکارم، حسین حنطه، امیر وفایی نژاد، زهرا روحی نوش آبادی از چهره های شناخته شده ای هستند که احراز صاحیت آنها تایید نشده است.

پایگاه خبری اهل کاشانم برای کسب اطلاعات بیشتر آمادگی همکاری با داوطلبین را دارد و داوطلبان می توانند با ارتباط گرفتن با این رسانه نسبت به تصحیح و تکمیل لیست اسامی و اطلاع رسانی اخبار در ایام انتخابات همکاری کنند.

گفتنی است آن دسته از داوطلبانی که نتیجه بررسی صلاحیت آنان براساس نظر هیئت نظارت استان و هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات رد صلاحیت یا عدم احراز شده می توانند از امروز، ۲۲ دی ماه لغایت ۲۶ دی ماه به مدت پنج روز به دفاتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان مربوطه و یا در تهران مراجعه کرده و پس از دریافت و تکمیل فرم شکایت، مدارک خود را تحویل داده و رسید آن را دریافت نمایند.

شورای نگهبان بعد از بررسی شکایات تا تاریخ ۲۲ بهمن اسامی قطعی داوطلبان را به وزارت کشور اعلام می‌کند، و در تاریخ ۲۳ بهمن آگهی اسامی نامزدهای تأیید شده توسط وزارت کشور منتشر خواهد شد.


    (0) (1)

    ژانویه 14, 2020

    دوتا آدم تحصیل کرده خیلی خاص نداره

    (3) (1)

    ژانویه 14, 2020

    یکی از کاندیداهای مطرح و تایید صلاحیت شده آقای دکتر علی رضازاده می باشد که نامشون رو درج نکردید

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *