• شناسه خبر : 7539

گزارش تصویری/ آغاز کنکور سراسری سال 1399 در کاشان

کنکور سراسری سال 1399 در حوزه امتحانی کاشان با رقابت داوطلبین گروه هنر در دانشگاه کاشان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم ماراتن بزرگترین مسابقه علمی کشور در سال 1399 با تمام فراز و نشیب ها بالاخره در روز چهارشنبه 29 مردادماه در حوزه امتحانی کاشان همزمان با سراسر کشور با رقابت داوطلبین در گروه آزمایشی هنر آغاز شد.

در کنکور امسال که به دلیل شیوع ویروس کرونا با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی 1.8 متری بین هر داوطلب برگزار می شود، در حوزه انتخابی کاشان بیش از پنج هزار و 945 داوطلب در حوزه امتحانی کاشان در چهار روز متوالی به رقابت می پردازند به نحوی که در اولین روز 914 داوطلب کاشانی گروه آزمایشی هنر شامل 597 داوطلب خانم و 317 داوطلب آقا در کنکور سراسری امسال شرکت می کنند.

بنا بر این گزارش در ادامه رقابت داوطلبان کنکور سراسری سال 1399 در کاشان داوطلبان گروه های آزمایشی علوم انسانی و ریاضی در صبح روز پنج شنبه و داوطلبان گروه آزمایشی تجربی در صبح روز جمعه به رقابت می پردازند.

با برگزاری رقابت داوطلبین گروه آزمایشی زبان های خارجی در صبح روز شنبه پرونده کنکور سراسری سال 1399 با تمام حرف و حدیث های پیرامون آن بسته می شود.

در ادامه گزارش تصویری از برگزاری نخستین روز رقابت داوطلبین کنکور سراسری سال 1399 که مربوط به گروه آزمایشی هنر بوده و در دانشگاه کاشان در حال برگزاری است را از دریچه دوربین زینب سعیدی مشاهده می کنید:

 


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *