• شناسه خبر : 3032

تلاش 4 ساعته آتش نشانان کاشانی برای مهار آتش تریلر حامل گازوئیل + عکس

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از مهار 4 ساعته آتش سوزی تریلر حامل گازوئیل (نفت گاز) با حضور آتش نشانان کاشانی خبر داد.

آتش نشانی کاشان

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، روح الله فدائی افزود: با اعلام خبر حریق خودروی تریلر حامل گازوئیل در حوالی عوارضی اتوبان نطنز-کاشان در ساعت 14 و 8 دقیقه مورخ ۲۰ مهر، دو تیم عملیاتی از ایستگاه شماره ۱ و ۴ سازمان آتش نشانی کاشان به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل حریق تیم های اعزامی به سرعت عملیات را آغاز کرده و ابتدا نسبت به ایمن‌سازی محل حادثه و رفع موارد ناایمن اقدام و سپس عملیات اطفاء و سرد کردن مخزن تریلر که آتش گسترده ای را شامل شده بود را انجام دادند و مانع از انفجار آن شدند.

وی تصریح کرد: در این حادثه که عملیات آن حدود ۴ساعت به طول انجامید، تیم های آتش نشانی کاشان در جهت اطفاء آتش سوزی در شرایطی به محل اعزام شدند که دو تیم از آتش نشانی های شهرهای نطنز و بادرود نیز در محل حضور داشتند.

فدایی خاطرنشان کرد: در لحظات اولیه حریق که طبق اظهارات شاهدین از قسمت تایر های خودرو شروع شده بوده، توسط راننده کابین خودرو در جهت عدم سرایت آتش از مخزن آن جدا می گردد.

 

                                      


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *