• شناسه خبر : 4892

دانشجویان دانشگاه کاشان در سوگ جان باختگان سانحه هوایی

جمعی از دانشجویان دانشگاه‌ کاشان در ابراز همدردی با خانواده جانباختگان سقوط هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ و جان باختن تعدادی از دانشجویانی که از مسافران این هواپیما بودند، مقابل ساختمان سلف این دانشگاه تجمع کردند.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، شامگاه یکشنبه دانشجویان دانشگاه کاشان گرد هم آمدند تا با روشن کردن شمع به یاد جانباختگان این سانحه هوایی ابراز همدردی خود را با خانواده های جانباختگان اعلام و خواستار برخورد قاطع با مسببین این حادثه شدند.

این تجمع دانشجویی که در  آرامش برگزار شد حاضران با سردادن شعارهایی خطاب به مسئولان مرتبط با این واقعه خواستار پاسخگویی آن‌ها شدند. همچنین با سر دادن شعارهایی نسبت به نحوه اطلاع‌رسانی در این موضوع انتقاد شد.

همچنین آیین گرامیداشت جان باختگان هواپیمای اوکراین و شهیدسردار قاسم سلیمانی به همت بسیج دانشجویی با سخنرانی و مرثیه سرایی امشب در مسجد امام علی (ع) دانشگاه کاشان برگزار شد.

صبح چهارشنبه گذشته بر اثر بروز خطای انسانی، هواپیمای مسافربری اوکراینی مورد اصابت قرار گرفت که متاسفانه موجب به شهادت رسیدن جمعی از هموطنان از جمله دانشجویان و دانش‌آموختگان برخی دانشگاه‌های کشورمان و جان باختن تعدادی از اتباع خارجی شد.

 


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *