• شناسه خبر : 3722

اجرای نقاشی دیواری خانه باغ سهراب سپهری متوقف شد+عکس

با حضور عوامل اداره راهداری شهرستان کاشان اجرای نقاشی دیواری خانه باغ سهراب سپهری در سه راه روستا چنار به دلیل ایمنی جاده متوقف شد.

نقاشی دیواری خانه باغ سهراب سپهری

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کاشان اظهار کرد: طراحی تصاویر سهراب در سه‌راه چنار خطرآفرینی بوده و این اقدام مغایر با قوانین ایمنی راهداری امحسوب می شود.

محمد فرجی با اشاره به اینکه قبلا اخطارهای لازم را درباره این موضوع صادر کرده بودیم، گفت: اگر از این طرح نقاشی دیواری جلوگیری نشود، ممکن است در حوادث احتمالی اداره راهداری را مقصر اعلام کنند.

همچنین هوشنگ وارث‌زاده مالک خانه باغ سهراب سپهری با ابراز گلایه از سوزاندن طرح قبلی این دیوار و همچنین توقیف اجرای طرح جدید گفت: اداره راهداری امروز ادامه اجرای این طرح را متوقف کرد که این اقدام موجب متضرر شدن ما و ناتمام ماندن این طرح شد.

وارث زاده ضمن ابراز تعجب از حمایت‌های زبانی مسوولان جهت تحسین برای رسیدگی به خانه باغ سهراب سپهری به عنوان یک میراث فرهنگی و هنری و از طرفی اقدام علیه این طرح هنری افزود: این طراحی با قرارداد ۱۰ میلیون تومانی و طرحی زیبا در حال اجرا بود تا موجب معرفی بیش‌ از پیش این نقاش و شاعر کاشانی و محل زندگی او شود.

گفتنی است پیش از این به دلیل نقاشی و نگارش اشعار جعلی بر روی ای ن دیوار و منستب کردن آن به شهراب سپهری مورد انتقاد و سوژه  دوستداران شعرو ادبی پارسی و علاقمندان این شاعر و نقاش کاشانی کاربران شبکه های مجازی در سراسر کشور شده بود.

 

برای دیدن تصاویر داخل خانه باغ سهراب سپهری و نقاشی دیواری متوقف شده روی هر عکس کلیک کنید:

 


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *