• شناسه خبر : 13378

شهرداری کاشان در ماجرای قلع و قمع ساختمان فرهنگی ورزشی همکاری نمی‌کند

یک منبع آگاه در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم، ضمن اشاره به صدور حکم قطعی بازپس گیری و قلع و قمع ساختمان فرهنگی اجتماعی ورزشی کاشان اظهار داشت: اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان آماده هرگونه همکاری با شهرداری کاشان بوده و از قبل نیز این همکاری اعلام شده است.


وی با بیان اینکه متاسفانه تاکنون شهرداری کاشان هیچ گونه همکاری با اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان نداشته است، افزود: شهرداری کاشان تاکنون جلسه‌ای در این زمینه با اداره راه و شهرسازی نداشته است در حالی که این اداره همکاری خود را قبلا نیز اعلام کرده بود.

این منبع آگاه با بیان اینکه شهرداری کاشان تاکنون در این زمینه هیچ مساعدتی نداشته است، ابراز داشت: اطلاع رسانی در این زمینه هم از طریق رسانه و از طریق اداری به شهرداری کاشان انجام شده است و حکم صادره از سوی دادستانی در زمینه بازپس گیری ساختمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قطعی است.

لازم به ذکر است؛ محمدحسین واحدیان، مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان در مصاحبه‌ای با پایگاه خبری اهل کاشانم این موضوع را تایید و مدعی شده بود املاک شهرداری و بخش حقوقی از این موضوع اطلاع دارند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *