• شناسه خبر : 12842

حکم قطعی قلع و قمع ساختمان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان صادر شده‌است

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، بر اساس اختلافی که با شهرداری کاشان و اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان بر سر ساختمان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان وجود داشت پرونده ای در سال‌های گذشته تشکیل و پیگیری شده‌بود.


پس از طی مراحل مختلف و گذشت مراحل مختلف قضایی حکم قطعی و قلع و قمع این ساختمان به نفع اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان صادر شده است و سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری کاشان باید این ساختمان را در راستای اجرای قانون تخلیه کند.

یک منبع آگاه در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم، ضمن تاکید بر پیگیری یگان حفاظت از اراضی دولتی مبنی بر بازپس گیری این اراضی اظهار داشت: رای دادگستری کاشان در خصوص اراضی پلاک 10550 معروف به سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری کاشان به صورت قطعی صادر شده‌است.

وی با بیان اینکه در سال های قبل این ملک تصرف شده بود، افزود: با توجه حکم دادگاه مبنی بر قلع و قمع و بازپس گیری این ساختمان پیش آمده و در آینده نزدیک اقدامات لازم است در زمینه بازپس گیری صورت می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه اداره راه و شهرسازی آماده هرگونه همکاری با شهرداری کاشان قبلا اعلام کرده است، ابراز داشت: امید است بهترین اقدام در راستای اجرای صحیح و درست قانون برداشته شود و همکاری این نهاد مدیریت شهری را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه این حکم لازم الاجرا است، گفت: اطلاع رسانی لازم صورت پذیرفته و امیدواریم با تمهیدات پیش بینی شده حکم به بهترین صورت انجام شود تا مشکلی ایجاد نشود؛ اداره راه و شهرسازی اقدامات لازم و اطلاع رسانی کافی را انجام داده تا از وقوع اتفاقات گذشته نظیر پلمب اداره ورزش و جوانان جلوگیری به عمل آید.

محمدحسین واحدیان نیز در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم، با تایید این خبر اظهار داشت: این موضوع از ستاد پیگیری می شود و از سال 88 شروع شده و املاک شهرداری و حقوقی شهرداری در جریان این موضوع است‌.

وی با بیان اینکه سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری کاشان تنها نامه واصله به ستاد شهرداری کاشان ارسال شده است، افزود: این سازمان هیچ گونه ورودی نداشته است و شهرداری نیز پیگیری انجام داده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان با بیان اینکه توافقاتی پیش از این صورت گرفته بود، ابراز داشت: اقدامات از سوی شهرداری بر اساس توافق حاصل شده انجام شده اما پیگیری در این زمینه صورت نگرفته بود و مقرر شده حقوقی شهرداری کاشان پیگیری لازم انجام دهد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *