• شناسه خبر : 3809

مدیر روابط عمومی آبفای کاشان اعلام کرد:

برگزاری سومین جشنواره نقاشی «آب=زندگی» در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل

سومین مرحله از جشنواره نقاشی «آب=زندگی» در دو رده سنی کودک و نوجوان در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل برگزار می‌شود

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کاشان با اعلام این خبر گفت: نخستین و دومین مرحله از این جشنواره طی دوسال گذشته همزمان با آغاز سال تحصیلی و در گستره‌ی منطقه‌ای و کشوری برگزار شد و با استقبال خوب دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی مواجه شد.

عباسعلی کحال افزود: در سال نخست برگزاری این جشنواره ۴۰۰ اثر نقاشی از دانش آموزان کاشانی به دبیرخانه جشنواره ارسال که براساس ارزیابی های انجام شده ۱۳ اثر حائز رتبه برتر وبه مرحله کشوری راه یافت. که در نهایت اثر نقاشی خانم «محدثه دالوند» دانش آموز پایه چهارم دبستان دخترانه شهیدچاووشی کاشان با موضوع؛ «چگونه ممکن است آب آلوده شود؟» موفق به کسب رتبه برتر در جشنواره نقاشی «آب=زندگی»در مرحله کشوری ودریافت لوح تقدیر وپاداش نقدی ازطرف مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشورشد.

مدیر روابط عمومی آبفای کاشان یادآور شد :«چگونه ممکن است آب آلوده شود»، «آب از کجا و چگونه به دست می‌آید؟»، «آب آلوده چه ضرری دارد؟»، «چگونه می‌توان آب را نگهداری کرد؟» و «چه کار کنیم که آب هدر نرود؟» از موضوعات محوری این مسابقه در بخش کودک و«در انجام چه مشاغلی به آب نیاز است؟»، «برای این که آب‌ها آلوده نشود چه کار باید کرد؟» و «با چه روشی از هدر رفت آب جلوگیری کنیم؟» از موضوعات این جشنواره در بخش نوجوان است.

وی یادآور شد: دانش‌آموزان شهرستان های کاشان وآران وبیدگل وشهرها و روستاهای تابعه می‌توانند با مراجعه به پورتال آبفای کاشان به نشانی:www.abfakashan.ir ضمن آشنایی با چگونگی حضور درجشنواره، آثار خود را حداکثر تا تاریخ ۱۰ آذر۹۸ براساس دستورالعمل ابلاغی از سوی شرکت مهندسی آبفای کشور با هماهنگی مدیران مدارس به دفتر روابط عمومی شرکت آبفای کاشان به نشانی:کاشان ،بلوارشهیدباهنر،نبش میدان جهاد(کدپستی:۸۷۱۴۸۷۳۶۵۱)ارسال نمایند.

کحال هدف از برگزاری جشنواره نقاشی آب=زندگی را استفاده از توانایی هنری کودکان ونوجوانان و تکثیر و نشر آثار آنان از فضای پیرامونی و جلب توجه افکار عمومی به پدیده کم آبی برشمرد و افزود: زبان هنر بهترین وسیله برای انتقال مفاهیم آموزشی و ضرورت های جامعه است و مقطع سنی کودک و نوجوان بهترین دوران برای فراگیری آن می باشد.

مسابقه نقاشی آب =زندگی


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *