• شناسه خبر : 21390

رکورد بازدید گردشگران از باغ جهانی فین در چند ساله اخیر

بازدید بیش از ۷۰ هزار نفر از بناهای تاریخی کاشان

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کاشان از بازدید بازدید بیش از ۷۰ هزار نفر از بناهای تاریخی تحت پوسش اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کاشان در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت خبر داد.

به گزارش اهل کاشانم‌، احمد دانائی نیا با بیان اینکه در چند ساله اخیر این تعداد بازدید گردشگر از باغ تاریخی فین و سایر ابنیه‌ تاریخی بی سابقه بوده، افزود: ۵۵ هزار نفر در دو‌‌ روز پنج شنبه و جمعه از مجموعه جهانی باغ فین بازدید کردند، تصریح کرد: خانه تاریخی بروجردی با بیش از ۹ هزار نفر و محوطه باستانی سیلک‌ با بیش از ۳ هزار نفر در رتبه های بعدی این آمار قرار دارند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان کاشان اذعان داشت: جاذبه های تاریخی منطقه فرهنگی کاشان همه ساله با آغاز فصل بهار و موسم گل و گلاب در شهرستان کاشان در هم می آمیزد و به تناوب تا اواخر خردادماه در بیشتر نقاط شهرستان کاشان پذیرای خیل عظیمی از گردشگران می شود.
دانائی نیا ضمن دعوت از گردشگران داخلی و خارجی برای حضور در شهرستان کاشان، گفت: شایسته است میهمانان عزیزی که در این ایام شهرستان کاشان را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب می کنند، با توزیع سفر تا پایان خردادماه، مدیریت شهرستان را در ارائه خدمات هرچه بهتر یاری نمایند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *