• شناسه خبر : 6097

با دستور دادستان کاشان:

یک کارگاه تولید الکل تقلبی در کاشان پلمب شد

به همت پاسداران گمنام حضرت ولی عصر(عج) سپاه کاشان و با رصد و اشرافیت اطلاعاتی و هماهنگی تیم بازرسی دادستانی یک کارگاه غیرقانونی و فاقد مجوز تولید الکل تقلبی و مواد ضدعفونی غیراستاندارد در کاشان شناسایی و با دستور دادستان عمومی و انقلاب کاشان پلمب شد.

محمدفرزاد بنايي نماينده دادستان كاشان در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اعلام این خبر افزود: با كشف مقادير انبوه اين اقلام غیربهداشتی در این کارگاه با دستور دادستان کاشان و با حضور پلیس اماکن عمومی نسبت به پلمب این محل تولیدی و فروشگاه عرضه آن در آخرین روز اسفند ماه اقدام گردید و برای فرد متخلف نیز پرونده قضایی تشکیل شد.

وی تصریح کرد: نامبرده الکل تقلبی را در کاشان تولید می کرد و عمدا با زدن مارک و لیبل و درج نام شرکتی در شهرستان خرم آباد در صدد بوده تا ردپایی از تخلف خود در کاشان بر جای نگذارد.

بنایی با اشاره به کشف مقادیر دستکش احتکار شده و الکل تقلبی از این کارگاه خاطرنشان کرد: بر حسب دستور دادستان کاشان با سودجويان، متخلفین و محتکرین كه در اين شرایط شیوع ویروس کرونا سواستفاده مي نمايند بدون هیچگونه اغماضی برخورد قانونی و قضایی خواهد شد.

 


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *