• شناسه خبر : 5899

دانشگاه علوم پزشکی کاشان: ۷ ابتلای قطعی به ویروس کرونا داریم

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان در اطلاعیه ای تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در منطقه کاشان را 7 نفر قطعی اعلام کرد که قبلا این آمار ۹ مورد گزارش شده بود.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، در اطلاعیه شماره هشت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در مورد آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در منطقه کاشان آمده است: در زمان حاضر تعداد ۲۵۸ نفر در بیمارستان‌های شهید بهشتی کاشان و سید الشهدا (ع) آران‌وبیدگل بستری هستند که از این تعداد، ۸۸ نفر بهبود یافته اند که لازم به ذکر است روزانه ۳۰ نفر ترخیص می‌شوند.

در ادامه این اطلاعیه که شامگاه دوشنبه منتشر شد، آمده است: آمار جدید بر اساس گزارش استخراجی از سامانه‌ای است که به تازگی راه‌اندازی شده است و هر روز به صورت آنلاین برای دانشگاه علوم پزشکی کاشان قابل مشاهده است و این در حالی است که آمار قبلی به صورت تل فنی دریافت می شده است.

همچنین در بخش پایانی اطلاعی دانشگاه علوم پزشکی کاشان آمده است سالانه در فصل‌های پاییز و زمستان جمعیت قابل توجهی به دلیل ابتلا به سرماخوردگی، آنفلوآنزا و سایر مشکلات تنفسی به پزشک مراجعه می‌کنند که برخی به دلیل شدت مشکلات، بستری یا عده‌ای با وجود بیماری‌های زمینه‌ای جان خود را از دست می‌دهند و بر این اساس از همه همشهریان درخواست می‌شود تا جز در موارد ضروری، در خانه بمانند و به توصیه‌های بهداشتی توجه داشته باشند.

گفتنی است بر اساس آمارهای رسمی تا ظهر امروز دوشنبه دوازدهم اسفندماه توسط وزارت بهداشت ۱۵۰۱ مبتلا، ۲۹۱ نفر بهبودیافته و ۶۶ نفر فوتی ثبت شده است و در مجموع در استان اصفهان تاکنون ۶۸ بیمار مبتلا به کرونا شناسایی شدند.

همچنین سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در گفتگو عصر امروز دوشنبه با ایرنا آخرین آمار بیماران مبتلا به ویروس کرونا در این استان به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل را ۴۴ نفر اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، در حالیکه بنابر اعلام رسمی وزارت بهداشت، تعداد کل مبتلایان به کرونا در استان اصفهان تا ظهر امروز ۶۸ نفر  می باشد که از این تعداد، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آمار بیماران مبتلا در استان اصفهان را به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل ۴۴ نفر اعلام کرده، به عبارتی با یک حساب سرانگشتی، آمار تعداد مبتلایان در منطقه کاشان ۲۴ نفر می باشد اما مشخص نیست دانشگاه علوم پزشکی کاشان بر چه مبنایی تعداد مبتلایان به کرونا در کاشان را ۷ نفر اعلام کرده است!

 


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *