آخرین اخبار از وضعیت کرونا در کاشان

کرونا در کاشان/ 6 شهروند کاشانی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند

۴۲ بیمار جدید حاد تنفسی در منطقه کاشان طی ۲۴ساعت گذشته بستری شدند

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم و بر اساس‌ آخرین اطلاعیه صادر شده از طرف روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در خصوص آمار کرونا در کاشان ، در طول ۲۴ ساعت گذشته در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل ۴۲ بیمار حاد تنفسی جدید بستری شده اند که از این بین ۴۰ بیمار در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و دو بیمار نیز در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری شده اند.

بر اساس این اطلاعیه از مجموع ۲۷۲ بستری ، تاکنون در بیمارستان شهید بهشتی کاشان ۲۴۵ بیمار و در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل ۲۷ بیمار بستری هستند که از این جمع ۵۴ نفر در بیمارستان بهشتی و سه نفر در بیمارستان سیدالشهدا تحت مراقبت های ویژه هستند.

در طول ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه شش نفر از همشهریان کاشانی نیز در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند که در میان آنها سه مرد ۵۰، ۶۰ و ۸۱ ساله و دو زن ۶۸،و ۸۱ ساله وجود همچنین یک آقای ۷۲ ساله نیز در بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل بر اثر ابتلا به کووید۱۹ جان باختند.

لازم به ذکر است با شناسایی ۴۲ مورد جدید ابتلا به کرونا در منطقه کاشان تعداد کل مبتلایان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به چهار هزار و ۶۳۲ مورد افزایش یافت.

کرونا در کاشان 


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *