• شناسه خبر : 8025

آمار جدید کرونا در کاشان/ بستری ۵۰ بیمار جدید و ۳ فوتی طی ۲۴ ساعت گذشته

با بازگشایی مجدد بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل، ۱۱ بیمار جدید حاد تنفسی در این بیمارستان بستری و ۳۹ نفر دیگر نیز در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری شدند.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم و بر اساس اطلاعیه صادر شده از طرف روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، آمار کرونا در کاشان در طی 24 ساعت گذشته 39 بیمار جدید حاد تنفسی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری شده اند که از این تعداد 37 نفر اهل شهرستان کاشان و دو نفر نیز اهل شهرستان نطنز و تهران هستند.

کرونا در کاشان یکشنبه ۶ مهرماه ۱۳۹۹

کرونا در کاشان یکشنبه ۶ مهرماه ۱۳۹۹

بنا بر این گزارش حداقل سن و حداکثر سن بستری شدگان در بیمارستان شهید بهشتی کاشان طی 24 ساعت گذشته 20 و 90 سال بوده و در مجموع بیماران حاد تنفسی بستری در این بیمارستان 45 نفر در بخش مراقبت های ویژه هستند.

همچنین با توجه به این اطلاعیه 11 نفر هم طی 24 ساعت گذشته در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری شده اند که همگی اهل این شهرستان بوده اند و حداقل سن و حداکثر سن آنها نیز به ترتیب 56 و 59 سال بوده و دو بیمار هم در بخش مراقبت های ویژه این بیمارستان بستری هستند.

با توجه به این اطلاعیه تاکنون 243 بیمار حاد تنفسی در دو بیمارستان بهشتی کاشان و سیدالشهدای آران و بیدگل بستری هستند.

شایان ذکر است در طول شبانه روز گذشته سه بیمار در منطقه کاشان که شامل دو خانم 64 و 76 ساله و یک مرد 74 ساله نیز بوده اند بر اثر ابتلا به کرونا در کاشان جان خود را از دست داده اند.

همچنین با ابتلای 38 مورد جدید در منطقه کاشان به کرونا تعداد کل مبتلایان از ابتدای شیوع این ویروس در منطقه کاشان به سه هزار و 291 مورد افزایش یافت.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *