• شناسه خبر : 7841

بستری های کرونا در کاشان دوباره سه رقمی شد

با اعلام ۳۱ بستری جدید، تعداد بستری های کرونا در کاشان مجددا سه رقمی شد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم با اعلام ۳۱ مورد بستری جدید در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان شهید بهشتی کاشان آمار بستری های کرونا در کاشان به ۱۰۷ مورد رسید که ۲۳ مورد از این تعداد در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

کرونا در کاشان

بنا به این گزارش علیرغم اینکه خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی از بیماران کرونایی در منطقه کاشان نداشتیم ولی با شناسایی ۳۵ مورد جدید از ابتلا به بیماری کرونا در منطقه کاشان تعداد کل افراد مبتلا به این بیماری از ابتدای شیوع در منطقه کاشان تا به امروز به دو هزار و ۶۸۹ مورد رسید.

شایان ذکر است با این وجود وضعیت کرونایی کاشان در روز ۱۳ شهریور و در آستانه بازگشایی مدارس طبق مستندات ارائه شده از طرف اپلیکیشن ماسک که مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است از قرمز به نارنجی تغییر یافت.


    سجاد قاسم زاده
    (2) (0)

    سجاد قاسم زاده

    سپتامبر 13, 2020

    بازگشایی مدارس سیاسی بود چون با این وضعیت کاشان صد در صد در وضعیت قرمز قرار دارد و چون می خواستند مدارس باز شود از قرمز به نارنجی تغییر رنگ داد پس حالا می فهمیم که این آمار ها کاملا دروغ است که کدام استان ها در چه وضعیتی قرار دارند هر طور به نفعشون باشه رنگ ها را اعلام میکنند. #سلامت_نباید_فدای_آموزش_شود

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *