• شناسه خبر : 5493

کارگاه توجیهی مالکین خانه مسافر در کاشان برگزار شد

در آستانه ایام نوروز کارگاه آموزشی توجیهی امنیتی، ایمنی و امدادی ویژه مالکین عضو خانه مسافر شهرستان های کاشان و آران بیدگل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کاشان در این کارگاه افزود: در حال حاضر حدود ۱۰۰ واحد آپارتمانی و سوئیت با عضویت در طرح خانه مسافر آمادگی پذیرش و اسکان بیش از ۷۰۰ مسافر را در کنار ظرفیت حدود ۲۴۰۰ تخت اقامتی دائم شهرستان‌ داراست.

حجت الله ناصحی پور  اظهار کرد: ظرفیت اقامت کلی شهرستان اعم از رسمی و غیررسمی حدود ۱۵ هزار نفر در قالب تاسیسات اقامتی دائم، خانه مسافر، مدارس و حسینیه ها می باشد.

وی  از آمادگی آن اداره برای پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی در شهرستان خبر داد و  گفت: برگزاری کارگاه مذکور در آستانه ایام‌نوروز از جمله برنامه های حوزه گردشگری برای آمادگی بیشتر در جهت بهبود شرایط اسکان و ارتقاء کیفیت خدمات است.

شهرستان ۳۶۵ هزار نفری کاشان با برخورداری از یک‌هزار و ۷۰۰ اثر دارای ارزش تاریخی، طبیعی و معنوی شامل ۳۲۵ اثر ثبت ملی و یک اثر ثبت جهانی، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *