• شناسه خبر : 2687

سارق ارزهای گردشگر چینی در کاشان دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارق ارزهای یک گردشگر چینی معادل 140 میلیون تومان توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان کاشان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم ، سردار مهدی معصوم بیگی اظهار کرد: در پی شکایت یک گردشگر چینی به پلیس آگاهی شهرستان کاشان مبنی بر سرقت ۱۱ هزار یورو معادل 140 میلیون تومان از وی توسط راننده یک دستگاه خودروسواری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات از این گردشگر مشخصات سارق را دریافت کرده و با یک کار علمی و تخصصی ویژه موفق شدند وی را در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر کنند.

معصوم بیگی با بیان اینکه فرد سارق، راننده شخصی گردشگر خارجی بود، گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم تمامی وجوه نقد سرقتی کشف و به مالباخته بازگردانده شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: گردشگر خارجی هنگام تحویل وجوه مسروقه در خصوص رسیدگی سریع به پرونده وی و دستگیری سارق وجوهش در کمترین زمان ممکن از نیروی انتظامی کاشان قدردانی کرد.


    (3) (0)

    سپتامبر 29, 2019

    از یک تیر سه نشان زده اید.اول متخلف را دستگیر دوم مال را به صاحب غریب برگردانده آید سوم آبروی ایران را حفظ کرده اید دستتان درد نکند خسته نباشید .

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *