• شناسه خبر : 4848

نتایج نهایی بررسی صلاحیت‌های دواطلبان مجلس یازدهم فردا اعلام می‌شود

تا پایان روز شنبه (فردا) نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه کاشان و آران وبیدگل اعلام می شود.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، طبق جدول زمانبندی یازدهمین دوره انتخابات مجلس که در دوم اسفند برگزار خواهد شد نفرات تایید شده و ردصلاحیت شده توسط شورای نگهبان تا پایان روز 21 دی ماه از طریق فرمانداری کاشان به داوطلبان اعلام خواهد شد.

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان روز جمعه در گفت‌وگویی درباره زمان اعلام نتایج بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تا الان حدود ۱۳ هزار پرونده رسیدگی شده است که ان‌شاءالله به بقیه آن نیز تا فردا (شنبه) رسیدگی خواهد شد و نتیجه اعلام می شود.

شنیده ها و شایعات از ردصلاحیت برخی افراد شاخص ثبت نامی در حوزه کاشان وآران وبیدگل حکایت می کند ولی برای صحت این خبر تا اعلام رسمی فرمانداری به داوطلبان تا پایان روز شنبه 21 دی ماه  باید منتظر ماند.

گفتنی است بر اساس قانون انتخابات داوطلبانی که در سیر مراحل قبلی تایید شده‌اند اما شورای نگهبان به رد صلاحیت آنان نظر داده است از ۱۲ تا ۱۴ بهمن‌ماه فرصت دارند، شکایات خود را عرضه کنند.

شورای نگهبان از ۱۵ تا 21 بهمن‌ماه این شکایات را بررسی و نتیجه را به وزارت کشور اعلام می‌کند که مراکز حوزه های انتخابیه از سوی وزارت کشور اسامی قطعی نامزدها را اعلام می‌کنند

اسامی نامزدهای تایید شده ۲۳ بهمن ‌ماه منتشر می شود و داوطلبانی که صلاحیت آنان قطعی شده است از ۲۳ بهمن تا اول اسفندماه می‌توانند تبلیغات انتخاباتی داشته باشند.

در زمان ثبت نام داوطلبانت یازدهمین دوره مجلس در حوزه کاشان و آران وبیدگل 75 نفر شامل  69 مردو 6 زن ثبت نام کرده بودند.

 

 


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *