مشکل آسانسور بیمارستان‌های علوم پزشکی کاشان/ دانشگاه می‌گوید آسانسورها بزودی تعویض می‌شوند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: با حل مشکلات حقوقی، آسانسورهای اداری و بیمارستانی این دانشگاه به زودی تعویض خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، در آخرین جلسه ستاد هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران کاشان که با حضور مدیرکل بحران استان اصفهان برگزار شد، رئیس اداره استاندارد کاشان از بی توجهی دانشگاه علوم پزشکی به اخطارهای این اداره برای رفع حادثه خیز بودن آسانسورهای اداری و بیمارستانی این دانشگاه خبر داد.

در نشست خبری رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اصحاب رسانه، خبرنگار اهل کاشانم درباره‌ی عدم‌ حل مشکل آسانسورها سوالی پرسید که رئیس دانشگاه علوم پزشکی دلیل آن را وجود مشکل حقوقی و ابلاغ مصوبه استفاده از کالای تولید داخل عنوان کرد.

کوروش ساکی درباره وضعیت آسانسورهای اداری و بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: آسانسورها باید تعویض بشود و برای این کار پولی به شرکتی داشته شد و آسانسورها را خریداری و وارد گمرک کرد.

وی افزود: همزمان با این کار قانونی مصوب شد در صورتی که کالای مشابه ایرانی وجود دارد از خریداری کالای خارجی آن خودداری شود که بر این اساس آسانسورها در گمرک ماندند.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به وجود قرارداد و  پیش پرداختی که به مبلغ یک میلیارد تومان توسط دانشگاه علوم پزشکی با شرکت وجود داشت این موضوع بحث حقوقی پیدا کرده که همچنان جاری و ساری است.

وی اظهار داشت: برای ترخیص آسانسورها از  گمرک جلسات و مکاتباتی با مسئولان مربوطه داشته ایم و به آنها اعلام شد که خرید آسانسورها قبل از بحث ممنوعیت استفاده از کالای خارجی بوده است و شرکت مزبور هم از مراجع قضایی اقدام کرده است.

ساکی خاطرنشان کرد: با حل مشکل حقوقی پیش آمده، به زودی تعویض آسانسورهای دانشگاه علوم پزشکی کاشان با استفاده از تولید داخلی انجام خواهد شد.

@ahlekashanam


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *