• شناسه خبر : 7048

سخنگوی ستاد استانی مبارزه با کرونا اصفهان مطرح کرد:

۵۳۱ نفر تعداد فوتی های مشکوک و غیرمشکوک کرونایی منطقه کاشان

سخنگوی ستاد استانی مبارزه با کرونا اصفهان گفت: تعداد فوتی های مشکوک و غیرمشکوک کرونایی منطقه کاشان ۵۳۱ نفر تا این لحظه بوده است.

حجت الله غلامی در گفت و گو با خبرنگار اهل کاشانم با اشاره به شیوع ویروس کرونا از ابتدای اسفندماه سال گذشته تاکنون اظهار داشت: با توجه به اعلام آمار مربوط به بیماران کرونایی از طرف دانشگاه علوم‌پزشکی کاشان تا امروز بیستم تیرماه تعداد کل فوتی های بیماران کرونایی منطقه کاشان ۵۳۱ نفر بوده است که از این میزان تعداد افراد فوتی اثبات شده بر اثر بیماری کرونا ۲۲۱ نفر می باشد.

فوتی های کرونا در کاشان

وی تعداد کل افراد بستری شده تا امروز به صورت تجمعی را سه هزار و ۷۰۷ نفر بیان کرد و ابراز داشت: تعداد بیماران ترخیص شده نیز از بیمارستانهای منطقه کاشان سه هزار و ۵۰۹ بیمار بوده است.

سخنگوی ستاد استانی مبارزه با کرونا با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته بر طبق گزارش دانشگاه علوم‌پزشکی کاشان هیچ بیمار فوتی در اثر کرونا وجود نداشته است، تصریح کرد: تعداد کل بیماران ترخیص شده از بیمارستان شهید بهشتی کاشان نیز ۲۲ نفر بوده است.

 وی با اشاره به اینکه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری شده اند، افزود: این نشان می دهد که تعداد ترخیصی ها در بیمارستان بهشتی بیشتر از تعداد بیماران بستری در این بیمارستان است.

غلامی مهمترین عوامل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی و شستشوی مرتب دست ها با آب و صابون دانست و گفت: امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده و همکاری و همیاری مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی و به فضل الهی شاهد ریشه کنی این ویروس منحوس در  ایران اسلامی باشیم.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *