مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری کاشان اعلام کرد:

متوفیان مبتلا به کرونا مطابق با مبانی شرعی و اصول بهداشتی دفن می شوند

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری کاشان تصمیمات اتخاذ شده در خصوص تغسيل و تدفين فوتى هاى مشکوک به بیماری کرونا ویروس را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، غلامعلی ساران اظهار کرد: صحبت ها و شايعات در سطح شهر مبنى بر غسل ندادن و يا عدم انجام مراحل شرعى براى فوت شده های مشکوک به بیماری کرونا و ديگر موارد مطروحه اصلا صحت ندارد.

وی افزود: براى فوتی های مشکوک به به ویروس کرونا دقيقا مانند ديگر فوتى ها تمامى مراحل با رعايت مبانى شرعى و اصول بهداشتى توسط كاركنان خدوم و زحمت كش بخش تغسيل سازمان آرامستانها انجام می شود.

وی تصریح کرد: كليه فوتى هايى كه علت فوت آنها مشكوك به بيمارى كرونا باشد مي بايست مطابق با مقررات در سازمان آرامستانها دفن شوند و علت آن هم رعايت اصول بهداشتى توسط كاركنان آموزش ديده و مجهز به پوشش هاى ايمن و استاندارد سازمان مي باشد که از انتقال احتمالى اين ويروس به ديگران تا مقدار قابل توجهى جلوگيرى مي نمايد.

مدیرعامل سازمان آرامستان های کاشان در ادامه یادآور شد: فوتی های مشکوک به کرونا كه مربوط به بخش هاى قمصر، نياسر، برزك و شهرهاى مشكات، جوشقان قالى، كامو و چوکان باشند بازماندگانش مي توانند آن را به شهر مربوطه خود توسط آمبولانس و کادر ویژه تدفین سازمان آرامستان ها منتقل کرده و با رعايت كليه مسائل بهداشتى دفن کنند.

ساران خاطرنشان کرد: فوتی هایی كه مربوط به خود شهر كاشان و كليه مناطق وابسته مانند راوند، خزاق، طاهرآباد، فين، حسن آباد، لتحر و … باشند و فوت آنها مشكوك به كرونا باشد جهت جلوگيرى از شيوع احتمالى اين ويروس و رفاه حال شهروندان عزيز مقرر گرديده در قطعه هاى موجود در دارالسلام دفن شوند و به هيچ عنوان مجوز خروج از محيط دارالسلام براى آنها صادر نخواهد گردید.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *