• شناسه خبر : 5734

مدیرعامل آرامستان های شهرداری کاشان اعلام کرد:

هیچ فوتی در کاشان به دلیل مبتلا به ویروس کرونا نداشته ایم

مدیرعامل سازمان آرامستان هاى شهردارى كاشان گفت: كليه خبرهاى مربوط به دفن چند مورد فوتى كرونا بصورت شبانه در دارالسلام كاشان و يا ديگر آرامستانهاى سطح شهر صحت ندارد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، و به نقل از روابط عمومى سازمان آرامستان هاى شهردارى كاشان غلامعلی ساران اظهار کرد: تاكنون هيچ مورد فوتى كه علت آن ويروس كورنا تشخيص داده شده باشد تحويل اين سازمان نشده است.

وی تصریح کرد: شهروندان کاشانی مطمئن باشند كه در صورت مشاهده و يا تحويل اجساد مربوط به ويروس كورنا مراتب از طريق مراجع ذيربط رسماً به اطلاع آنها خواهد رسيد.

ساران خاطرنشان کرد: سازمان آرامستانها با بهره گيرى از كليه ملزومات بهداشتى روز و استفاده از لباس هاى مخصوص و رعايت كليه موارد بهداشتى طبق استانداردهاى كشورى، كاملا آماده پذيرش موردهاى مشكوك بوده و آمادگى كامل براى جلوگيرى از انتقال احتمالى ويروس را دارد.

گفتنی است روز یکشنبه در نشست  کارگروه رسانه و آموزش مدیریت بحران کاشان، رسانه اهل کاشانم این موضوع را از مسوولان دانشگاه علوم پزشکی و مدیریت بحران فرمانداری شهرستان پرسید که این مورد را تکذیب و یک شایعه بی اساس در سطح منطقه دانستند و تاکید کردند شهروندان اخبار رسمی را از منابع رسمی و رسانه های معتبر پیگیری کنند.


    مرین مومن کاشانی
    (1) (0)

    مرین مومن کاشانی

    فوریه 24, 2020

    کاشان بهترینه

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *