معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان:

متوسط هزینه تمام شده بیمار کرونایی در بخش عفونی بیمارستان بهشتی کاشان بیش از ۵۰ میلیون ریال است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: متوسط هزینه تمام شده یک بیمار کرونایی در بخش عفونی بیمارستان شهید بهشتی کاشان بیش از ۵۰ میلیون ریال است.

محمد حاجی جعفری در گفت و گو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اشاره به اینکه پرداخت هزینه بیماران کرونایی بستری در بیمارستان شهید بهشتی کاشان همانند دیگر بیماران است، اظهار داشت: بیماران کرونایی همه تحت پوشش بیمه هستند و همانند قانون های بیمه برای هزینه های درمانی آنها جاری و ساری است.

وی با بیان اینکه در بحث درمان بیماران کرونایی پلاسمادرمانی کاملا رایگان و هزینه تهیه کاتریج در هموپرفیوژن آزاد است، ابراز داشت: در مورد روش درمانی هموپرفیوژن دستگاه هایی که در بیمارستان شهید بهشتی است، استفاده از آنان رایگان است ولی برای درمان در این روش کاتریجی لازم است که تحت پوشش شرکت های بیمه نیست و باید توسط بیمار هزینه آن پرداخت شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه متوسط هزینه تمام شده بیمار کرونایی در بخش عفونی بیمارستان شهید بهشتی کاشان بیش از ۵۰ میلیون ریال است، تصریح کرد: در مورد بیماران بدحال بستری طولانی در بخش مراقبت های ویژه یا ICU متوسط هزینه های تمام شده بیش از ۳۰۰ میلیون ریال و برای بیماران با حال مساعدتر بستری در بخش مراقبت های ویژه این هزینه به یک سوم تقلیل و به بیش از ۱۰۰ میلیون ریال می رسد.

 


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *