• شناسه خبر : 4288

با معرفی برگزیدگان جشنواره کاشان دوست:

قصه نویسندگان کاشان دوست به پایان رسید

نخستین دوره جشنواره نویسندگی «کاشان دوست» در مراسمی در خانه تاریخی عامری ها با معرفی برگزیدگانش به کار خود خاتمه داد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، دبیر جشنواره کاشان دوست در مراسم اختتامیه این رخداد ادبی اظهار کرد: 40 اثر با محوریت کاشان از شهرهای کاشان، دزفول، خوزستان، اراک، شاهین شهر، اصفهان، رشت و مشهد در قالب های مختلف نویسندگی به دبیر خانه جشنواره ارسال شده بود.

سهیلا ملک محمدی افزود: از میان آثار ارسالی سمیه مصدقیان، هانیه انصاری نژاد از کاشان و آمنه ایمان مهر از رشت به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم شدند و لوح تقدیر و جوایز نقدی خود را دریافت کردند.

وی یادآور شد: مهدی رسولی، هادی قربانیان، و هادی لطفی آثار ارسالی به جشنواره کاشان دوست را بر اساس معیارهای عمومی و تخصصی تعیین شده برای این رخداد ادبی داوری کردند.

وی با بیان اینکه فراخوان نخستین جشنواره نویسندگی «کاشان دوست» با شعار جشن نوشتن برای کاشان دوست‌داشتنی از اول شهریور ماه اعلام شد،گفت: موضوع این جشنواره شهر کاشان و مسائل مربوط به آن در حوزه‌های فرهنگ، تاریخ، آداب و رسوم، آیین‌ها، سبک زندگی، صنایع، توریسم، لهجه، مفاخر، معماری است.

ملک محمدی با تاکید بر مستمر بودن برگزاری این جشنواره گفت: هدف از برگزاری این جشنواره ترسیم افق های روشن و دست یافتی برای کاشان و حرکت دادن جامعه به سمت این هدف متعالی به کمک نویسندگان است.

 

برای دیدن تصاویر مراسم اختتامیه جشنواره کاشان دوست روی هر عکس کلیک کنید: / عکاس: فاطمه حسن زاده

 


    (0) (0)

    دسامبر 16, 2019

    خیلی مراسم دلپذیری بود.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *