در گفتگوی تلفنی نماینده دلیجان با ساداتی نژاد مطرح شد:

فوت بیش از 250 نفر در کاشان / عدم سخت گیری ها دلیل بحران کاشان است

جواد تقی زاده* علیرضا سلیمی نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس اعلام کرد: در تماس تلفنی با نماینده مردم کاشان در مجلس، ایشان از فوت بیش از ۲۵۰ نفر و بستری شدن بیش از هزار نفر در کاشان خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، علیرضا سلیمی شامگاه چهارشنبه در صفحه اینستاگرامش نوشت: در گفتگوی  تلفنی که با ساداتی نژاد داشتم ایشان فرمودند بدلیل اینکه عده ای در کاشان کرونا ویروس را جدی نگرفتند وضعیت کاشان مناسب نیست و متاسفانه تعداد افراد مبتلا به این بیماری یا فوت شده بسیار بالاست.

وی اذعان داشت: ساداتی نژاد از او خواسته که به مردم دلیجان و محلات اطلاع دهد از سفر به کاشان به علت احتمال ابتلای قوی به کرونا خودداری کنند.

علیرضا سلیمی، همچنان اعلام داشت: که ساداتی نژاد به او گفته به هیچ وجه اجازه ندهید از کاشان یا قم امسال میهمان وارد شهرستان های شما شوند و به بسیجیان بگویید ورودی ها را به سختی کنترل کنند.

سلیمی خاطرنشان کرد: ساداتی نژاد به ایشان اعلام کردند یکی از دلایل این بحران در کاشان عدم سخت گیری در ورود و‌ خروج و نیز شلوغی بازار و خیابانهای کاشان در این روزها بود.

نماینده مردم دلیجان و محلات در ادامه مطلب خود نوشت: که ساداتی نژاد از او تقاضا کرده است به محلاتی ها و دلیجانی ها بگویید تا میهمانی های خانوادگی و نوروزی را حذف کنند وگرنه بحران کاشان گریبان آنها را نیز می گیرد.

سلیمی در پایان مطلب خود تاکید کرد: از آنجا که ایشان اصرار داشتند پیامش منتقل شود به رسم امانت موارد را به اطلاع مردم عزیز می رسانم از دلبندان و و ولی نعمتان خود درخواست دارم کرونا  را جدی بگیرند.

گفتنی است ساعتی پس از انتشار این خبر روابط عمومی دفتر نماینده مردم و کاشان و آران و بیدگل صحبت های مردم دلیجان و محلات را تکذیب کردند!


    (1) (0)

    فروردین 1, 1399

    سلام به نظرم یکی از این 2 نماینده دروغگو و دروغگو دشمن خداست مسابقه بگذارید به نظر مردم کدام یک از این 2 دروغ می گویند

    ف گ
    (0) (0)

    ف گ

    فروردین 3, 1399

    بهتر نیست بجای مسابقه گذاشتن یاد بگیرید راه درست برید و با عقل و فکر کار کنید و اینکه بهداشت و جلوگیری از شیوع کرونا را جدی بگیرید،

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *