• شناسه خبر : 16533

محیط زیست مجوزی برای کارخانه سرب در کاشان صادر نمی کند

فرماندار کاشان گفت: کارخانه سرب هیچ مجوزی ندارد و محیط زیست استان اصفهان نیز اعلام کرده مجوز فعالیت این صنعت را برای محدوده شهری کاشان صادر نمی کنیم.

محمدشریف زارعی در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم اظهار کرد :در جلسه ای که دو هفته پیش در اصفهان با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیرکل محیط زیست استان ، مدیرکل اداره صمت استان و سرمایه گذار کارخانه سرب برگزارشد مشخص شد این واحد صنعتی هیچ مجوزی برای فعالیتش نگرفته است.

وی افزود: محیط زیست استان اصفهان اعلام کرد که این صنعت هیچ مجوزی تاکنون نگرفته و با توجه به اینکه کارخانه سرب کاشان در رده شش ضوابط استقرار واحدهای صنعتی و خدماتی است الان هم برای گرفتن مجوز اقدام کند محیط زیست به آن مجوزی نمی دهد.

وی با اشاره به تبعات اجتماعی احداث کارخانه سرب در کاشان گفت: چگونه این صنعت تنها با مجوز تغییر نام و تغیبر کاربری یک شرکت به نام خودش فعالیت احداثش را شروع کرده است؟

فرماندار کاشان تصریح کرد: سرمایه گذار کارخانه سرب می گوید ما تکنولوژی وارد کرده ایم که این صنعت بدون آلایندگی و آلودگی باشد که به آنها چندین بار برای مشاهده و اثبات این تکنولوژی اعلام آمادگی کردیم ولی هنوز خبری از آنها نشده است.

زارعی در پایان با بیان اینکه در کشوری زندگی میکنیم که بهترین قوانین را دارد، گفت: براساس قانون اساسی هرگونه عملیاتی که مغایر با محیط زیست باشد غیرقابل اجراست.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *