• شناسه خبر : 864

عمری که به هدر می رود

پاسخگوی اتلاف عمر دانش آموزان در مدارس حمایتی کیست؟

در جامعه امروز همه ملت ها با هر نظام سیاسی و اجتماعی به مساله آموزش و پرورش توجه دارند، بدون اغراق آموزش و پرورش نقش انکارناپذیری در تربیت انسان ها دارد چرا که در کنار آموزش علمی، روح و جان کودکان و نوجوانان را به گونه ای صیقل می دهد تا درجات متعالی در فکر و اندیشه آنان نهادینه شود.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، جامعه امروز به بازده کار مدرسه و تعلیم و تربیت پایبند است و این پایبندی از اهمیت نقش مدرسه در تامین خیر و صلاح عمومی ناشی می شود، رشد عقلی بچه ها در مدرسه شکل می گیرد تا دانش آموزان را برای زندگی در همان جامعه آماده سازد.
براساس اعلامیه جهانی حقوق بشر، هر کس حق دارد که از آموزش و پرورش بهره مند شود، حداقل تا حدودی که مربوط به تعلیمات ابتدایی و اساسی است باید رایگان باشد و پدر و مادر در انتخاب نوع آموزش و پرورش فرزندان خود نسبت به دیگران اولویت دارند.
توجه به اهمیت موضوع آموزش و پرورش در جمهوری اسلامی ایران نیز، آنجا مشخص می شود که در اصل سی ام قانون اساسی کشور آمده است: “دولت موظف است وسایل آموزش و پرورش رایگان را برای همه ملت تا پایان دوره متوسطه فراهم سازد و وسایل تحصیلات عالی را تا سر حد خودکفایی کشور به طور رایگان گسترش دهد.”
در ایران و در هر برهه ای تنوع مدارس و طبقه بندی مراکز آموزشی در دستور کار متولیان و مسوولان این حوزه قرار داشته و گر چه هنوز هم سهم مدارس دولتی در سیستم آموزشی کشور ما جایگاه نخست و اولویت اول مسوولان، تجهیز امکانات این مدارس در همه نقاط برخوردار و کم برخوردار است اما انواع دیگر مدارس نیز در حال گسترش هستند.
این تنوع بخشی که ابتدا با اهداف متعالی شکل گرفت اکنون به معضلی برای وزارت آموزش و پرورش تبدیل شده چرا که وجود برخی از این مدارس نه تنها اصل سی ام قانون اساسی را زیر سوال می برد بلکه در کاهش کیفیت آموزشی نیز تاثیرگذار بوده است.
سال های اخیر در ادامه تحولات آموزشی، در زمینه واگذاری مدارس اقداماتی از سوی وزارت آموزش و پرورش انجام شده که یکی از مهمترین این اقدامات واگذاری مدارس دولتی به موسسان مدارس غیردولتی است.
“مرضیه گرد”، رییس سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش در مصاحبه ششم فروردین سال 1394 با خبرگزاری تسنیم اظهار داشته است: “در مناطقی که فضای مازاد وجود دارد، موسسان مدارس غیردولتی می توانند این مدارس مازاد و دانش آموزان متقاضی را به شکل غیردولتی تحت پوشش قرار دهند.
وی گفته است: آموزش و پرورش با موسسان دارای مجوز با رعایت همه مقررات و شرایط اعلام شده قرارداد بسته و به شکل خرید خدمات آموزشی، مدرسه توسط آنها اداره می شود.
رییس سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش در ادامه بیان داشته است: آموزش و پرورش مدیر مدرسه را در اختیار این مدارس قرار می دهد و موسس خود اقدام به گزینش نیرو می کند.
مرضیه گرد، کیفیت بخشی به آموزش و پرورش، برطرف شدن مشکل کمبود نیروی انسانی و صرفه جویی مالی برای دولت را از جمله مزایای این اقدام برشمرده است.
همزمان با آغاز بکار مدارس خرید خدمات آموزشی یا حمایتی، انتقادات بسیاری عمدتا” از سوی خانواده ها و معلمان مطرح شد که مجلس شورای اسلامی به علت گسترش انتقادات نمایندگان و کارشناسان، در جریان تدوین و بررسی لایحه بودجه سال 94 بندی را تصویب کرد که براساس آن واگذاری مدارس دولتی به بخش خصوصی تا پایان برنامه پنجم توسعه متوقف شد.
از دیگر بندهای تصویب شده در جریان بررسی بودجه سال 94، مجاز بودن آموزش و پرورش به انجام خرید خدمات آموزشی از بیرون برای مناطقی که پوشش تحصیلی کاملی ندارد، بود.

این در حالیست که نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس در روز یکشنبه دوم تیر ماه سالجاری در تذکر شفاهی خود اعلام کرده است: “براساس قانون برنامه ششم توسعه، مدارس حمایتی ممنوع شده و دولت برای جبران کمبود معلم از طریق خرید خدمات، معلمان را به کار می گیرد.
” سید جواد ساداتی نژاد”، با اشاره به تجمع عده ای از معلمان خرید خدمت در مقابل مجلس شورای اسلامی، متذکر شده است: وزارت آموزش و پرورش می تواند با برگزاری آزمون، کمبود معلم را جبران کند.”

در این میان، هنوز ابهامات زیادی در مورد انتخاب موسسان، چگونگی هزینه کرد بودجه ها و از همه مهم تر کیفیت آموزشی این مدارس شامل شیوه آموزش و نحوه به کارگیری و نظارت بر عملکرد معلمان وجود دارد.
اهمیت رسیدگی به این موضوع آنجا مشخص می شود که قربانی وجود هر گونه عیب و نقص در روند مدیریت این مدارس به صورت مستقیم، دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور هستند.
در شهرستان کاشان هم اکنون 31 مدرسه به صورت حمایتی یا خرید خدمات آموزشی اداره می شوند و حدود 241 معلم در این مدارس مشغول به فعالیت هستند.
یکی از این مدارس با دارا بودن 126 دانش آموز در منطقه “خزاق” کاشان قرار دارد که در روزهای اخیر نارضایتی های بسیاری از سوی والدین دانش آموزان این واحد آموزشی به گوش می رسد.

به گزارش پایگاه خبری “اهل کاشانم”، به علت وجود برخی از مشکلات آموزشی در دبستان مختلط خرید خدمات آموزشی “شهید علی اکبر ارشدی” خزاق، عده ای از والدین در سال گذشته فرزندان خود را در دیگر مدارس سطح شهر ثبت نام کرده و تعدادی دیگر نیز قصد ندارند در سال تحصیلی آینده دانش آموزان خود را تا برطرف شدن مشکلات، در این مدرسه ثبت نام کنند.
گفتنی است که شمار بسیاری از والدین دانش آموزان در طول سال تحصیلی 97-98 بارها به این مدرسه و اداره آموزش و پرورش برای رسیدگی به مشکلات موجود مراجعه کرده اند اما تاکنون اقدام مناسبی از سوی مسوولان مربوطه صورت نگرفته است.
مادر یکی از دانش آموزان دبستان مختلط خرید خدمات آموزشی”شهید علی اکبر ارشدی” خزاق در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری اهل کاشانم اظهار داشت: مختلط بودن دختر و پسر در این مدرسه تبعات بسیار زیادی بر رفتار و افکار فرزندم داشته است.
وی گفت: زمان بلوغ دختران با بلوغ پسران متفاوت است که بی توجهی به این مساله اتفاقات ناگوار بسیاری را برای دانش آموزان به همراه دارد.
وی، با بیان برخی از حواشی به وجود آمده ناشی از مختلط بودن دانش آموزان افزود: متاسفانه مختلط بودن بچه ها موجب شده تا ذهن و افکار آنها در سنین بسیار پایین معطوف به مسایلی شود که به هیچ عنوان مناسب سن آنها نیست.
وی، با اشاره به هزینه های سنگین ثبت نام در مدارس غیرانتفاعی و همچنین هزینه های مربوط به ایاب و ذهاب به مرکز شهر، بیان کرد: تا زمانی که این مدرسه به صورت مختلط اداره شود پسرم را در اینجا ثبت نام نمی کنم و اگر توان مالی پرداخت هزینه های تحصیل دخترم را نیز داشتم فرزندم را در مدرسه مخصوص دختران ثبت نام می کردم.
یکی دیگر از والدین دانش آموزان دبستان ارشدی خزاق، حمایتی بودن مدرسه و عدم توجه آموزش و پرورش برای رسیدگی به وضعیت نامطلوب آموزشی و رفتاری معلمان این مدرسه را دلیل نارضایتی خود بیان کرد.
این پدر نگران ادامه داد: فرزندم دائما شاهد اختلافات مابین کادر آموزشی بوده و رفتارهای معلمش در زمان بروز این اختلافات بر روی رفتار او تاثیر گذاشته و ما ، در خانه به صورت مستقیم شاهد تغییر نامناسب خلق و خوی او هستیم.
وی، با اشاره به وضعیت تحصیلی مطلوب فرزندش در سال های گذشته، افزود: در سال تحصیلی 97-98 با تغییر کادر آموزشی مدرسه و بکارگیری معلمان ناکارآمد، شاهد افت تحصیلی شدید فرزندم بودم به گونه ای که در همان هفته های نخست بازگشایی مدرسه، برای ثبت نام در واحد آموزشی دیگری اقدام کردم که متاسفانه موفق به این کار نشده و برای فصل امتحانات مجبور به گرفتن معلم خصوصی برای فرزندم شدم.
مادر یکی دیگر از دانش آموزان محصل این مدرسه نیز در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم گفت: معلم فرزندم در تدریس بسیاری از محتواهای درس ریاضی دچار مشکل بود و مدیر مدرسه با حضور در کلاس درس، مشکلات دانش آموزان را رفع می کرد.
این مادر دانش آموز، از نظارت ناکافی موسس و مدیر بر عملکرد معلمان نیز ابراز نارضایتی کرد و افزود: عدم تجربه و مهارت کافی معلمان به کار گرفته شده در سال تحصیلی 97-98 موجب شده تا دانش آموزان این مدرسه عمر و وقت با ارزششان را بر سر کلاس بیهوده بگذرانند و در آینده نیز برای یادگیری مفاهیم درسی دچار مشکل شوند.
وی که نخواست نامش در خبر فاش شود تاکید کرد: معلمی که یکسال بدون حقوق و مزایا مشغول به فعالیت است، تعهد و دلسوزی لازم را نسبت به وضعیت درسی دانش آموزان ندارد.

براساس گزارش خبرنگار پایگاه خبری اهل کاشانم، اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشان اجازه انتشار اخبار مربوط به مصاحبه با موسس دبستان خرید خدمات آموزشی شهید ارشدی خزاق و همچنین نشست اخیر مدیر آموزش و پرورش با موسس و والدین دانش آموزان این مدرسه را منوط به نظارت کامل روابط عمومی این اداره بر مطالب منتشر شده دانسته و با وجود پیگیری های متعدد این پایگاه خبری برای مصاحبه حضوری یا تلفنی با مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان تاکنون نتیجه ای حاصل نشده است.
این در حالی است که عمر دانش آموزان بسیاری سال به سال در مدارس حمایتی صرف می شود تا معلمان خرید خدمات، مهارت و کارآمدی لازم برای تدریس و اداره کلاس درس را فراگیرند و این دانش آموزان هستند که هر سال ضعیف تر از سال قبل کلاس ها را می گذرانند و هیچ کس در این میان پاسخگوی هدررفت بهترین ساعات زندگی این آینده سازان کشور نیست.

گزارش از :فاطمه جعفرزاده


    (14) (3)

    جولای 4, 2019

    واقعا برای یک پایگاه خبری متاسفم که بدون تحقیق دروغ منتشر می کند ویک سال زحمت معلم را زیر سوال می برد.

    (8) (5)

    جولای 4, 2019

    با سپاس از اطلاع رسانی شما، اما دو نکته قابل توجه است اول، مختلط بودن دانش آموزان که فقط در خزاق نیست، بسیاری مدارس دیگر هم هست و طرح این موضوع، شکستن شان مردم روستا ست. چون در 5 ساعت مدرسه مگر بچه ها چه کار می کنند به غیر ازدرس؟در حالی بخش بزرگی از عمر خود را در خانه و جامعه هستند. دوم، معلمها ، نقش خود را به خوبی ایفا می کنند ولی در این گزارش موارد دیگر مثل بی توجهی موسس و اداره می توانست مورد توجه قرار گیرد. قدر معلم اگر شکست، ارزش علم شکسته شده است.و در این مورد ایکاش با معلمها حتی به صورت غیر رسمی هم صحبت شده بود که نکات بهتری را به خبرنگار ارایه می کردند. موفق باشید.

    حسین
    (9) (3)

    حسین

    جولای 4, 2019

    سلام پیشنهاد می کنم برای روشن شدنِ بهتر موضوع ،به چند مدرسه ی خریدخدمات سطح شهر هم سری بزنید . بی انصافی ست که زحمت و تلاش بسیاری از معلمان دلسوز حمایتی به خاطر چند نفر انگشت شمار ، زیر سوال برود.

    (2) (1)

    جولای 4, 2019

    شما مطمئنی معلمای این مدرسه خوب کار نکردن که میگه یه عده انگشت شمار کار بقیه رو زیر سوال می برن؟؟ چرا زود قضاوت می کنید

    (2) (4)

    جولای 4, 2019

    نمیگذریم از تهمتی که به معلمهای خزاق زدید

    ناشناس
    (4) (2)

    ناشناس

    جولای 4, 2019

    با سلام بسیار نا عادلانه قضاوت کردین کاش یه سری هم به اون مدرسه حمایتی میزدین که بعد از حمایتی شدن رتبه اول منطقه شد امار دانش اموزانش بالا رفت معلمش معلم نمونه کشوری شد کاش یک بار هم خبری از حقوق چند سال حقوق معوقه معلمین حمایتی میزاشتین

    (3) (3)

    جولای 4, 2019

    واقعا براتون متاسفم بخاطر این اطلاعات دروغ و کذب . من ولی یکی از دانش آموزان پاییه ششم هستم و بهترین معلم امسال مدرسه ی خزاق پاییه ششم بوده و از روی غرض ورزی این حرفا رو زده اند.لازم به ذکر است که معلم فرزند من مدرک فوق لیسانس بهترین دانشگاه ایران را دارد.و از همینجا ازش تشکر میکنم.از شما هم میخواهم این مطلب که از روی کینه دوزیه بعضی ها میباشد رو انتشار ندهید.

    حمید
    (3) (3)

    حمید

    جولای 4, 2019

    لطفا یک طرف به قاضی نروید. یک گزارش هم از مشکلات معلمان طرح استثماری خرید خدمات تهیه کنید. معلمانی که یک سال حقوق نمیگیرند و باز با فداکاری سعی می کنند بهترین عملکرد را داشته باشند. یک بار با نماینده مردم در مجلس مصاحبه ای بگیرید و از ایشان بپرسید شما که در کمیسیون آموزش هستید برای حل مشکلات این معلمان چه کرده اید؟ تیتر خبرتان فوق العاده بد و توهین آمیز است.

    (3) (3)

    جولای 4, 2019

    واقعا متاسفم برای یک پایگاه با این تعداد عضو که خبرهای کذب و دروغ رو منتشر میکنه.من پدر یکی از دانش اموزان پایه ششم همین مدرسه هستم و امسال بهترین معلم این مدرسه و یکی از بهترین معلم های داخل شهر کاشان امسال پایه ی ششم این مدرسه بود. که چند نفر از روی غرض ورزی این خبرهای کذب رو منتشر میکند.باید بگم معلم پایه ی ششم مدرک فوق لیسانس از بهترین دانشگاه ایران رو دارن.از همینجا ازشون تشکر میکنم.شما هم که ادعای پایگاه خبری دارین با ابروی مردم بازی نکنید.

    (2) (0)

    جولای 4, 2019

    سپاس ازنگاه دقیق ودلسوزانه ی شمادرپیگیری مسائل آموزشی درمدارس حمایتی،همه ماهابخوبی می دونیم سیستم اموزشی خالی ازعیب ونقص نیستندوگاه درمدارس حمایتی شاهدنواقصی هستیم که نمی توان مقصرمستقیم آن رامعلم دانست؟مدارس حمایتی هم به نوبه ی خوداگربه خوبی مدیریت شوندمی توانندازبهترین های سازمان های اموزشی باشندامانه زمانی که برهه ای برای جمع کردن اعضای خانوادگی باشندیاکادرآموزشی بدون درنظرگرفتن عرف های لازم به خدمت گرفته شوند؟دراینصورت چه کسی پاسخگوی تبعیض هاورفتارناشایست کادرخواهدبود؟ازچه نگاهی وباچه معیاری کیفیت عملکردمعلم بررسی خواهدشد؟باچه ملاک هایی هدایت سکان مدرسه به موسس واگذارخواهدشد؟اصلاآیاموسس خودشایستگی وصلاحیت چنین مسئولیتی رادارد!!؟والدین اعتراض خودراچگونه عنوان کنندکه گوش شنوایی برای پذیرش وپاسخگویی سخنانشان وجودداشته باشد.. اگرمدارس حمایتی خوب بودچرانماینده مردم کاشان ماخودباین موضوع معترض است؟آیامدارس حمایتی خودبخوبی درموضع خویش عمل کرده اند!!؟

    (2) (0)

    جولای 4, 2019

    بنظرشماوالدین دغدغه های اموزشی خودشونوکجاببرندکه گوش شنوایی براش وجودداشته باشه!؟مدرسه منطقه ماهم حمایتی واتفاقامختلطم هست!؟چرابرای من نبایدمختلط بودن کلاس مهم باشه ۵ساعت فرصت کمی نیس که بچه ی من درکناربقیه وقت خودشوبگذرونه بچه های مامگ توپارک ومحیط های عمومی دیگ چقدرباجنس مخالفشون وقت میگذرونن که این مسئله برام حائزاهمیت نباشه؟تعجب میکنم ازکسانی که به سادگی ازاین موضوع میگذرند؟من چطورمیتونم انقدرراحت این قضیه روحلش کنم وقتی بخوبی ازاسیب های مختلط بودن بچه هاآگاهم وهرروزگلایه والدین منطقه رومی بینم انگاراین قضیه براخیلیاساده ست امابرامن ساده نیست من حاضرم هزینه کنم ودخترموببرم امامدرسه مختلط نزارمش بعدازاونم معلم حمایتی دیدم که عالی بوده ازاونطرف معلمی بوده که شایستگی لازم رونداشته همچین بعضیامیگن متاسفم انگارتابحال ندیدن که عملکردیه معلم ضعیف باشه حرف من اینکه چرایکی نیس بگه وقتی معلم اومدسرکلاس اونیکه برامن اولیامهم رفتاروعملکردشه خوب بودکه تشکرمیکنم خرابم بودگلایه میکنم خب کیه که این قضیه روبطورجدپیگیری کنه من برم به معلمی که حقوق شش ماه خودشونگرفته چی بگم تازه مگ چقدرحقوقشون میدن بااین حقوق ناچیزیعنی معلم به کارش متعهدمیشه من اصلابامدارس حمایتی موافق نیستم فقط یه راه حله براآموزش وپرورش که باکمبودنیرووهزینه مدارس خودشواداره کنه...مگه همه مدارس حمایتی گزینش معلماشون ازرواصوله مدیرمیره فامیلشومعاون یامعلم میکنه موسس میره کس وکارخودشومیاره خب این دیگ چه نظام آموزشی ای شد

    سهراب
    (3) (5)

    سهراب

    جولای 4, 2019

    کافر همه را به کیش خود پندارد، زیر سوال بردن شان و منزلت مدیر و مدرسه!!! مگر در مدارس ابتدایی مختلط در سطح شهرستان مخصوصا خزاق چه اتفاقی افتاده که شما خبر دارید و ما بی خبریم؟؟؟ ای کاش تخصص و مستندات این خانم به اصطلاح خبرنگار همه چیزدان ضمیمه گزارش می شد، ای کاش هر کسی سرجای خود می بود، ای کاش

    بی نام
    (5) (5)

    بی نام

    جولای 4, 2019

    باسلام بنده به عنوان یکی ازاولیای دانش آموزان شهیدارشدی خزاق مطالب فوق راتکذیب می کنم وهمه گفته های ایشان مغرضانه وکذب محض است. بنده وحدود100خانواده واولیای دانش آموزان ازروند وکیفیت آموزشی معلمان دلسوزوباانگیزه ومدیروموسس محترم کمال تشکروقدردانی راداریم. من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق

    احمدی
    (5) (0)

    احمدی

    جولای 4, 2019

    سلام .خواهشا در مورد کارکرد این معلمان عزیز به یک مرجع و یک مدرسه اکتفا نکنید چه بسا مدارسی هستند که با معلمان خرید خدمات بهترین دانش آموزان رو تحویل جامعه میده در همه ی مقاطع.هیچوقت یک مشت نمونه خروار نیست .

    (2) (4)

    جولای 4, 2019

    بررسی مساله ای با این اهمیت دریک مقاله اینچنینی روش صحیحی به نظر نمی رسد

    (3) (5)

    جولای 4, 2019

    واقعا برای یک رسانه مردمی متاسفم که خبری که با غرض ورزی و نیت سو تهیه شده رو منتشر میکنه .و شان و منزلت یک تعداد معلم با وجدان و دلسوز رو که کلی زحمت کشیدن رو زیر سوال میبره .من به عنوان یک مادر که دو فرزند در همین مدرسه دارم واقعا از عملکرد معلمین و کادر مدرسه راضی هستم و اینچنین سخنانی رو نمیپذیرم .البته ک سالهاست مدرسه مختلطه و حدود چهارپنج ساله ک به صورت حمایتی اداره میشه .مشکل مختلط بودن مدرسه هم بخاطر امار کم دانش اموزان هست که هیچ خانواده ای راضی نیست فرزندش به مدرسه مختلط بره ولی وقتی که جایگزین مختلط بودن مدرسه اینه که مدرسه چند پایه بشه بنظرم اصلا کار اشتباهیه چون ضررش رو دانش اموزان متوسط به پایین میخورند و کمبود اموزشی سالها قابل جبران نخواهد بود..

    (4) (2)

    جولای 4, 2019

    سلام من اصلا از عملکرد معلم ها راضی نبودم و ترجیح میدم مدرسه دولتی باشه و نظم بهتری داشته باشه و باید بگم ک دوست و آشنا ک بچه در مدرسه داشتن صبحت کردم همه شکایت داشتن از معلم ها و مشکلاتی ک در مدرسه هست و خان این هستیم ک مدرسه دولتی بشه

    (3) (2)

    جولای 4, 2019

    سلام من نه تنها از آموزش بچه ام راضی نبودم حتی ب شدت ناراحت هستم و خوان این هستم ک بهترین معلم ها ب بچه ها آموزش بدن و خواهش میکنم ک حتما و حتما مدرسه دولتی بشه ک با این شرایط خانواده ها بچه رو از این مدرسه میبرن

    (2) (4)

    جولای 5, 2019

    این خبر و با این تیتر بی ادبانه و مغرضانه معلومه که اهداف خاصی پشتشه .

    (4) (3)

    جولای 5, 2019

    با سلام امسال ک مدرسه حمایتی بود بچه های ما یک سال عقب افتادن ن از لحاظ مدرسه رفتن ک از لحاظ آموزش مدرسه باید دولتی بشه ممنونم

    (2) (3)

    جولای 5, 2019

    سلام... بنظر من باید حتما مدرسه دولتی بشه و مربیان بهتری درنظر بگیرن

    (3) (3)

    جولای 5, 2019

    بنده با اینکه فرزندی در این مدرسه ندارم اما بارها رفتار شنیع و بدور از ادب معلمان این مدرسه را در رابطه با بچه ها دیدم.معلم در جواب بچه که گفت:من برای فردا درس نمیخونم،گفت:برو بابا،میخوای درس بخون ،میخوای نخون!!! آینده ی این بچه ها با رفتار سبکسرانه و بدور از ادبیات درست،قراره به کجا کشیده شود؟

    (2) (3)

    جولای 5, 2019

    واقعامتاسفم برای خبرنگاری که اینگونه اخباردروغ نشرمیکنه کی به شمامدرک داده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! وهمچنین افرادی که باسهیمه ایثارگری رفتن سرکارخودشون رو بامعلمان وکادردلسوزکه همه زحمت کشیدن ودرس خوندن بامدارک لیسانس وفوق لیسانس مقایسه میکنن واونهارو زیرسوال میبرندبه نظرمن اینگونه افرادکه برای موقعیت خودرنج وسختی نکشیدن باید سکوت کنند.

    (2) (3)

    جولای 5, 2019

    من به عنوان والدین واقعاازمعلم بچه ام راضی بودن شماکه ادعای دین داری وانسانیت دارید چجوری میخواین این حق الناس روجواب بدید اون دنیا. به نظرم به جای حسادت ورزی کمی به خودتون بیاید برای آبادانی خزاق گامی بردارید نه اینکه انقدر چوب لای چرخ آدم های دلسوزمنطقه بگذارید.

    (3) (1)

    جولای 6, 2019

    اتفاقا این خبر اصلا کذب نبوده نیست اوضاع مدرسه خزاق امسال افتضاح بود چ از نظر آموزشی و چ از نظرهای دیگه

    (2) (3)

    جولای 6, 2019

    صندلی ریاست به هیچ کس وفا نکرده است.... بهتره اشتباهات اموزشی و رفتاری خود را قبول کنید تا اینکه برای توجیه خود دست به هر کاری بزنید... با دروغ پردازی فقط خودتان خراب می شوید و مردم شما را بیشتر می شناسند چیزی که مسلم است کیفیت اموزشی خیلی پایین و در حد صفر بوده است حالا برای توجیه خود شروع به یار کشی و تهدید کرده اید... مگر چه منفعتی این میز ریاست برای شما دارد که به هیچ قیمتی از آن دست نمی کشید؟؟؟؟؟؟

    (2) (1)

    جولای 6, 2019

    جالبه تمام کادرآموزش پرورش درجلسه ای که تشکیل شدگفتن ماباچندسااااال سابقه نمیتونیم نظردرمورد مدرسه ومعلم بدیم وخودمون روصاحب نظربدونیم که سطح معلم چگونه است ولی عده ای که حتی دیپلم ندارن حتی نمیتونن یک متن رو بدون غلط بنویسند درموردمعلمهاصاحب نظرشدن...!!!!!!!!!! به والدین حق میدم که نظربدن تمام کادربه حق انتقادپذیرهستن خودم چندتاجزيیات روانتقادکردم وکاملاباروی خوش باهام برخوردشد ولی اینکه خودتون روصاحب نظربدونید قابل قبول نیست وخیلی زشته..... البته عده کمی همچنین جسارتی میکنند

    (1) (0)

    فوریه 2, 2020

    خخخخ. اغلب معلمین خرید خدمات با کوپن پارتی آمده اند. اشنای موسس یا فامیل مدیر یا اشنای کارمندان اداره هستند ! نیمی از آنها رشته مرتبط با آموزش پرورش ندارند . اگر هم کسی با پارتی نیامده باشد ، گاهی مدیر و موسس تلاش می کنند با تهمت زدن آن فرد را بر کنار و شخص مورد نظر خود را روی کار بیاورند. در کل طرح خرید خدمات زمینه ای برای سو استفاده ، تضییع حق و پارتی بازی در حد گسترده شده است. امیدوارم مدارس خرید خدمات منحل بشود . چون در آن آشنا بازی و بی عدالتی بیداد می کند!!!! معمولا موسس ها همسر و چند اشنای درجه یک خودشون را رو کار آورده اند….بعد هم اداره می گوید ؛ موسس نقش زیادی د. تعیین نیرو دارد!!

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *