• شناسه خبر : 6320

مدیرعامل سازمان آرامستان‌ های کاشان تأکید کرد؛

همچنان تجمع و برگزارى مراسم در آرامستان‌های كاشان ممنوع است

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری كاشان با اشاره به مصوبه ستاد مقابله با کرونا کاشان در ۲۷ فروردین ۹۹ تاکید کرد: از برگزاری تجمع و مراسم‌ در محوطه آرامستان‌هاى كاشان جلوگیری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، غلامعلى ساران با بیان اینکه دفن اموات كرونايى در آرامستان‌های كاشان ادامه دارد، بیان کرد: تنها به دلیل بحث پیشگیری از شیوع کرونا، خانواده‌های اموات باید بر عدم تجمع و برگزاری هرگونه مراسم تشیيع و تدفین در محوطه آرامستان توجه لازم را داشته باشند.

ساران افزود: خانواده‌های فوتى همچنین باید از همراه آوردن گروه‌های سنی پرخطر مانند خردسالان و افراد کهنسال به مراسم تشیيع و تدفین خودداری کنند چراكه ورود این افراد به محوطه آرامستان سلامتى‌شان را به خطر مي‌اندازد.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری كاشان در ادامه از عدم تصميم براى ممنوعیت تردد افراد در آرامستان‌ها در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: در آينده نزديک و با تصميم گيرى در ستاد مقابله با كرونا شهرستان، اخبار مربوط به برنامه مناجات و آیین شب قدر در جوار گلزار مطهر شهداء دارالسلام را به اطلاع مردم عزيز خواهيم رساند.

ساران ضمن قدردانى از همكارى شهروندان، عنوان کرد: انتظار می‌رود همشهریان در اجرای تصمیم ممنوعیت تردد در آرامستان در اين ايام مانند گذشته نیز همين همکاری را با مجموعه خدمتگزاران خودشان در سازمان داشته باشند.

.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *