• شناسه خبر : 5717

غفور با لوبه قهرمان کوپا ایتالیا شد

امیر غفور والیبالیست کاشانی تیم والیبال لوبه ایتالیا توانست همراه این تیم ، به مقام قهرمانی کوپا ایتالیا (جام حذفی) را کسب کند.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، شب گذشته دیدار نهایی جام حذفی والیبال ایتالیا در ورزشگاه یونیپول آرنا و در شهر بولونیا ایتالیا برگزار شد و دو تیم لوبه و پروجا به مصاف یکدیگر رفتند.

لوبه ایتالیا که امیر غفور ملی‌پوش والیبال ایران را در عضویت خود دارد، در این مسابقه سنگین و زیبا با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید و جام قهرمانی را بالای سر برد.

هرچند امیر غفور به دلیلی مصدومیت مدتی است از میادین د ورا ست ولی پس از پایان این مسابقه همراه با سایر بازیکنان تیم لوبه در در جشن قهرمانی این تیم شرکت کرد.

امیر غفور در تمام سال هایی که در لیگ برتر ایران در  عضویت تیم های باریج اسانس کاشان، پیکان تهران و سایپا البرز بوده تاکنون موفق نشده جام قهرمانی باشگاهی را  لیگ برتر کسب کند ولی در رده ملی کارنامه پرافتخاری از خود به جای گذاشته است.

امیر غفور ستاره تیم ملی والیبال ایران به اولین ایرانی تاریخ تبدیل شد که  توانست در سال 2019 همراه تیمش عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های جهان را کسب می‌کند.

امیر غفور که در حال طی کردن روند درمان مصدومیت کمر خود است، تمرینات سبک را از هفته گذشته شروع کرده و در تلاش است که آهسته آهسته به شرایط قبلی بازگردد. او حدودا از یک ماه دیگر، امکان بازی کردن را پیدا می‌کند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *