• شناسه خبر : 13657

تاکنون ۳۸ درصد از جمعیت منطقه کاشان کامل واکسینه شده‌اند

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، واکسیناسیون در منطقه کاشان با سرعت خوبی در حال پیش روی است و خوشبختانه هر روز بر تعداد گروه‌های واکسینه شده در این منطقه افزوده می شود.


واکسیناسیون گروه‌های هدف باعث شد تا این منطقه از پیک پنجم کرونا عبور کند و تعداد آمار بستری بیماران کرونایی در بیمارستان‌های شهید بهشتی، سیدالشهداء و ثامن گواه بر این مطلب است و خوشبختانه بعد از گذران دوره‌ای افزایش فوت ناشی از کرونا این روزها فوتی‌ها به حداقل کاهش پیدا کرده است.

مهدی دلاوری در این زمینه در گفت‌وگو با پایگاه خبری اهل کاشانم ضمن اشاره به آخرین آمار واکسیناسیون گروه‌های هدف در منطقه کاشان اظهار داشت: تاکنون 281هزار و 239 دوز نخست واکسن کرونا در منطقه کاشان به گروه‌های هدف تزریق شده است.

وی با بیان اینکه تعداد 162هزار و 911 دوز دوم واکسن کرونا نیز در منطقه کاشان به گروه‌های هدف تزریق شده است، افزود: در مجموع 444هزار و 160 دوز نخست و دوم واکسن کرونا به گروه‌های هدف 12 سال به بالا تزریق شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه تاکنون 67 درصد از جمعیت تحت پوشش منطقه کاشان دوز نخست واکسن کرونا را دریافت کردند، ابراز داشت: 38 درصد از گروه‌های سنی 12 سال به بالا نیز دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند و به طور کامل واکسینه شدند.

وی با بیان اینکه 33 درصد از جمعیت گروه هدف در منطقه کاشان هیچ دوز از واکسن کرونا را دریافت نکردند، گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی تا ایجاد ایمنی لازم جامعه همچنان باید در دستور کار شهروندان باشد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *