• شناسه خبر : 11911

رقابت 3747 داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد 1400در دانشگاه کاشان

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در آزمون سراسری 1400 در دانشگاه کاشان گفت: سه هزار و 747 داوطلب درآزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در حوزه امتحانی دانشگاه کاشان شرکت کردند.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، قنبرعلی شیخ زاده در جمع خبرنگاران افزود: از این تعداد، یک هزار و 931 داوطلب مرد و یک هزار و 816 داوطلب زن در سه نوبت برگزاری آزمون( چهارشنبه 6، پنجشنبه 7و جمعه صبح 8 مرداد) در 97 کد رشته به رقابت پرداختند.


نتایج اولیه آزمون به صورت کارنامه تنظیم و کارنامه کلیه داوطلبان شرکت کننده در آزمون در دهه اول شهریورماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌شود و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند علاوه بر مشاهده کارنامه، براساس برنامه زمانی که در دهه اول شهریورماه اعلام می‌شود، نسبت به مشاهده و دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی، نسبت به انتخاب حداکثر ۱۰۰ کد رشته اقدام کنند.

گزینش اولیه و نهایی داوطلبان آزمون ارشد براساس نمره کل حاصل از ۸۰ درصد نمره آزمون و ۲۰ درصد معدل تراز شده دوره کارشناسی با رعایت دیگر ضوابط انجام خواهد شد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *