• شناسه خبر : 10593

فرماندار ویژه کاشان خبر داد:

امسال ۲۳۰ معلم در آموزش و پرورش کاشان به صورت رسمی استخدام می‌شوند

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم؛ علی اکبر مرتضایی ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن روز معلم اظهار داشت: وجود سه هزار و ۱۰۰ معلم در مقاطع ابتدایی، متوسطه و هنرستان در بدنه آموزش و پرورش کاشان نشان از وجود یک خانواده بزرگ و فعال در سیستم تعلیم و تربیت کاشان است.


وی با بیان اینکه معلمان با وجود تمام سختی‌ها و مشکلات عاشقانه در جهت آموزش دانش آموزان فعالیت می کنند، ابراز داشت: متاسفانه کاشان از کمبود معلم رنج می‌برد و معلمان کنونی با ظرفیتی بیشتر از توان خود در خدمت به دانش آموزان به خصوص در شرایط آموزش مجازی فعالیت می‌کنند.

فرماندار ویژه کاشان با اشاره به اینکه باید امور مربوط به معلمان و فرهنگیان ساماندهی شود، تصریح کرد: رسیدگی به حوزه معیشتی معلمان یک اصل است که در سیاست گذاری ها باید لحاظ شود.

رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان کاشان با بیان اینکه قرار است در سال جاری ۲۳۰ معلم در سیستم آموزش و پرورش کاشان به صورت رسمی استخدام شوند، افزود: از این بین ۱۲۰ نفر حق التدریس، ۶۵ نفر مشمول ماده ۲۸ و ۴۵ نفر نیز دانشجو معلم هستند.

مرتضایی ضمن تقدیر از خیرین کاشانی در ساخت مدرسه در کاشان گفت: بیش از ۷۰ درصد مدارس کاشان خیرساز است که بیشترین تعداد از مدارس توسط خیرین در کاشان ساخته شده‌است.

فرماندار کاشان در پایان تصریح کرد: نقش معلمان از طریق آموزش و پرورش در ساختن آینده ایران برای فرزندان ما بسیار تاثیر گذار بوده، لذا هرگونه خدمت و توجه به این قشر فرهیخته و زحمتکش در اولویت ادارات قرار دارد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *