سندروم تغییر مکرر/ رییس بیمارستان بهشتی کاشان در مدت ۱۵ ماه سه بار تغییر کرده است!

عمر مدیریتی رییس بیمارستان بهشتی کاشان به صورت میانگین به حدود پنج ماه رسیده است!

‎بیمارستان بهشتی کاشان به عنوان بزرگترین مرکز جنرال منطقه شمال اصفهان از سال ۱۳۹۸ تاکنون پنج مدیر را تجربه کرده است که رکورددار این تغییرات را رییس کنونی دانشگاه در اختیار دارد.

‎به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در مدت ۲۱ ماه ریاست بر این دانشگاه تا به حال در سه نوبت رییس بیمارستان بهشتی را تغییر داده است به نحوی که از تیرماه سال گذشته تاکنون هر پنج ماه مدیر این بیمارستان عزل و نصب شده است.

بیمارستان شهید بهشتی کاشان

‎کورش ساکی که ۱۸ دی ماه ۱۴۰۰ به ریاست دانشگاه انتخاب شد حدود هفت ماه بعد از انتخاب بعنوان رییس و در تیرماه ۱۴۰۱ ابتدا سید امیرمسعود فرزادفر را به عنوان سرپرست بیمارستان بهشتی جایگزین محمدرضا شریف کرد.

‎ساکی‌ برای تغییر مجدد سکاندار بیمارستان بهشتی این بار نیز ۷ ماه بعد و در بهمن ماه ۱۴۰۱ مرضیه طالبیان را به عنوان سرپرست جدید بیمارستان انتخاب کرد.

‎این پایان سندروم‌ تغییر ریاست بیمارستان بهشتی نبود و در آخرین روز مهرماه سال جاری، سید رامین مدنی بعنوان سرپرست جدید بیمارستان بهشتی معرفی شد.

‎به نظر می رسد هنوز بعد از گذشت حدود دو سال از ریاست ساکی در دانشگاه علوم پزشکی کاشان جایگاه مدیران بیمارستان بهشتی ثباتی ندارد چرا که هریک از روسا نیز مدیران زیردست خود را جا به جا می کنند. این درحالی است که به دنبال تغییرات مداوم در یک سازمان، تمام برنامه ریزیهای این سازمان در بخش‌های مختلف تغییر می کند.

کارشناسان معتقدند هرچند گاهی بعضی از تغییرات به نفع سازمان است اما زمانی که سرعت اعمال تغییرات افزایش یابد قطعا مشکلاتی مانند فرسایش کارمندان و غفلت از مراجعه‌کنندگان و نیازهای آنان را در پی خواهد داشت.

@ahlekashanam


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *