اطلاعیه اداره برق کاشان/ گرفتن برق مستقیم از شبکه توزیع برق جرم است/ کلیه هیئات به جمع آوری ریسه‌های روشنایی غیرمجاز اقدام کنند/ برخی ریسه‌های روشنایی تا صبح روشن گذاشته می‌شود

روابط عمومی اداره برق شهرستان کاشان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد برق مستقیم از شبکه توزیع برق «جرم مشهود» است و با آن با جدیت برخورد می‌شود. 

در این اطلاعیه آمده است؛

 با توجه به شواهد و بازدید میدانی مامورین اداره برق و گزارش های مردمی و نارضایتی شدید از نوسان و قطع مکرر برق ، متاسفانه علی رغم تذکرات جدی و مکرر ، تعدادی از هیئات ریسه های روشنایی خود را  به صورت غیر مجاز و نا ایمن و بسیار خطرناک به شبکه توزیع برق متصل نمودند.

لذا امروز برای چندمین بار متوالی نامه اخطار به سازمان تبلیغات اسلامی ارسال و در مورد ارشاد مسئولین این هیئات تذکر جدی ابلاغ شد تا این سازمان نیز با اهتمام ویژه به مسئولین هیئات منعکس نماید.

لازم به ذکر است مسئولین کلیه هیئات مذهبی در اسرع وقت باید نسبت به جمع آوری و حذف ریسه های روشنایی خود مخصوصا که به صورت غیر مجاز به شبکه توزیع برق متصل شده مبادرت نموده در غیر اینصورت عواقب ناشی از جمع آوری این ریسه ها و معرفی  و  جوابگویی به مراجع قانونی به عهده ایشان خواهد بود.

شایان ذکر است اعتراضات زیاد و شدید مردمی از ضعف ولت شبکه توزیع برق در محل های نصب ریسه ، قطع و اتصالی مکرر در تاسیسات برقی این محل ها ، روشن گذاشتن ریسه ها تا صبح از طرف برخی از هیئات در روزهای اخیر در سطح شهرستان دیده شده است.

@ahlekashanam


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *