پیگیری مشکل شهروندان درباره عوارضی راوند/ درخواست فرمانداری کاشان از راهداری استان برای جابجایی دوربین‌های عوارضی راوند

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، پیرو فیلم‌های منتشر شده از گلایه شهروندان کاشانی به دلیل پرداخت الکترونیکی عوارضی و تحمیل هزینه به شهروندانی که در محدوده پل راوند تا عوارضی امیرکبیر تردد می‌کنند، پیگیری این موضوع از سوی فرمانداری شهرستان کاشان صورت گرفت. 

پس از انتشار این کلیپ در پایگاه خبری اهل کاشانم، محمدشریف زارعی فرماندار ویژه شهرستان کاشان ضمن دعوت سفر از دادخواه، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان به کاشان خواستار رفع این مشکل شد. 

محمدشریف زارعی در این باره و در بیان جزئیات این اقدام اظهار داشت: از زمان شروع طرح اخذ عوارض از آزادراه به صورت الکترونیک مشکلاتی برای شهروندان کاشان که در محدوده پل راوند تا عوارضی امیرکبیر تردد می‌کنند، به وجود آمده است. 

وی با بیان اینکه پیش از این عوارضی این محدوده هفت کیلومتری به صورت دستی از رانندگان اخذ می‌شد، افزود: با اجرای این طرح عوارض کل مسیر از شهروندان کاشانی اخذ می‌شود در حالی که این موضوع برای استفاده‌کنندگان سه بخش برزک، مرکزی و نیاسر که به صورت روزانه رفت و برگشت تردد می‌کنند، مبلغ قابل توجهی است. 

فرماندار ویژه شهرستان کاشان با بیان اینکه این مبالغ انباشته ناشی از عوارض آزادراه در هنگام دریافت سایر خدمات نظیر نقل و انتقال و غیره خود را نشان می‌دهد، ابراز داشت: بر اساس نامه ارسالی به مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان اعلام شد که برای حل این مشکل اقدام لازم نظیر جا به جایی دوربین، تغییر در سامانه مرکزی و یا هر اقدام دیگری صورت پذیرد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *