• شناسه خبر : 18499

پسرم وضعیت جسمانی مساعدی ندارد/ شهروندان کاشانی برای سلامتی‌ او دعا کنند

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، در حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ شیراز جواد شاهین‌مهر، از شهروندان کاشانی یکی از مجروحان این حادثه بود که بیش از دو ماه در بیمارستان شهید رجایی شیراز تحت مداوا بود اما در شرایط فعلی وضعیت جسمانی مساعدی ندارد.


علی اکبر شاهین‌مهر در گفت‌وگو با پایگاه خبری اهل کاشانم، ضمن اشاره به مجروح شدن فرزند خود در حادثه تروریستی شیراز اظهار داشت: بر اثر اصابت سه گلوله به ناحیه شکم و پهلو فرزندم جواد شاهین‌مهر در حادثه تروریستی شیراز مجروح شد.
وی با بیان فرزندم 75 روز در شیراز تحت مداوا و عمل جراحی قرار گرفت، افزود: پس از چندین روز مداوا فرزندم به کاشان منتقل شد اما با توجه به عفونت مجدد تصمیم بر این شد که تحت عمل جراحی قرار بگیرد.
پدر مجروح حادثه تروریستی شیراز با بیان اینکه پس از عمل جراحی صورت گرفته در بخش مراقب‌های ویژه بستری است، ابراز داشت: پس از گذشت چهار روز از این عمل وضعیت جسمانی مساعدی ندارد و وضعیت وی تغییری نکرده و شرایط مناسبی ندارد.
وی ضمن درخواست از شهروندان کاشانی برای دعا و عافیت این مجروح حادثه تروریستی شیراز گفت: از تمامی شهروندان کاشانی تقاضا داریم تا برای سلامتی و بهبود وضعیت جسمانی شهروند خود و مجروح حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز دعا کنند.
شاهین‌مهر با بیان اینکه فرزندم دارای دو فرزند است، تصریح کرد: توکل ما به خدا و دعای مردم است و از همشهریان و هموطنان درخواست داریم تا برای بهبود شرایط جسمانی فرزندم دعا کنند تا به آغوش گرم خانواده بازگردد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *