• شناسه خبر : 658

رسول زاده:

پاسخگویی به سوالات ارسالی راضی کننده نبود/ قرارداد اجرای زیرگذر مصوبه شورا می خواهد

رئیس شورای شهر کاشان گفت: پاسخ به سوالات مکتوب ارسالی اعضای شورا در نشست شورای عالی ترافیک استان راضی کننده نبود و جواب بسیاری از موضوعات از قلم افتاده بود.

“علی رسول زاده” بعد از پایان نشست شورای ترافیک عالی استان با موضوع زیرگذر مدخل شهر در محل فرمانداری کاشان در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم افزود: نظرات ارائه شده کارشناسی بنابر گزارشات شرکت مهندسین مشاور مترا است که یک نوع کلی گویی بوده بر اساس آمار و ارقام دقیق بیان نشد.

وی افزود:امروز تنها این پروژه مصوبه شورای ترافیک استان را اخذ کرد ولی اینکه اجرای زیرگذر مدخل شهر به صلاح است یا به صلاح نیست بحث دیگری است.

وی تصریح کرد: برای ادامه اجرای زیرگذر باید قرارداد قرارگاه خاتم الانبیا در صحن علنی شورا مصوب شود که با توجه به وجود پنج نظر موافق و چهار نظر مخالف اعضا تصویب آن به کار کارشناسی و مشورت بیشتر نیاز دارد.

رئیس شورای شهر کاشان در پاسخ به این سوال که آیا زیرگذر مدخل شهر در بودجه سال 98 دارای مصوبه است، گفت: در بودجه امسال دو زمین برای این پروژه در نظرگرفته شده که در حال حاضر توقیف هستند.

رسوال زاده در پایان تاکید کرد: مردم باید همواره در جریان روند تصمیمات پروژه مدخل شهر باشند زیرا این کار بدون داشتن بودجه ملی و استانی تنها با پول آنها اجرا می شود.


    (0) (0)

    ژوئن 26, 2019

    ظاهرا به زعم رییس محترم شورای اسلامی شهر ، کارشناسان مشاور مترا هم با گرید یک سازمان مدیریت ، مانند شهردار و معاون ترافیکش سواد ترافیکی ندارد! یاد یکی از بستگان افتادم که به منزل یکی از روحانیون زنگ میزد و درخواست یک استخاره خوب می کرد !

    (1) (0)

    ژوئن 26, 2019

    به ریس شورا بگو در یک سال نیم قبل تا به الان مخالفت نمی کردید حالا که همه سازها وپارک ومیدان خراب کردید میاید رای گیری می کنیدجلسه با شواری ترافیک استان مذارید

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *