• شناسه خبر : 333

شهردار کاشان:

اجرای زیرگذر مدخل شهر پشتوانه های قانونی دارد

شهردار کاشان با بیان اینکه اجرای زیرگذر مدخل شهر متوقف نمی شود، گفت: جای هیچ نگرانی نیست و این پروژه پشتوانه های قانونی را دارد و قرارداد اجرای آن در 19 خرداد از طریق رئیس شورای شهر کاشان به شهرداری ابلاغ شده است.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، “سعید ابریشمی راد” در پایان نشست شورای ترافیک استان اصفهان با موضوع احداث زیرگذر مدخل شهر کاشان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه فوق العاده خوب و کارشناسی در محل فرمانداری کاشان برگزار شد و کارشناسان و مشاوران استان و شهرستان نظرات خود را بیان کردند و اعضای شورای شهر هم یکسری سوالاتی پرسیدند که قبلا جواب آنها داده شده بود.

وی افزود: با توجه به اصرار اعضای شورای شهر کاشان در برخی موارد قرار شد که سوالات به صورت مکتوب به دبیرخانه شورای ترافیک استان تا هفته دیگر ارسال شود و از حالت شفاهی خارج شود.

وی تصریح کرد: هر چقدر سوالات کارشناسی تر، عمیق تر و بهتر باشد ما مطمئن تر گام بر می داریم و از این موضوع استقبال می کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا این طرح در شورای ترافیک استان اصفهان مطرح نشده است، افزود: این نشان از احترامی است که به بزرگترین شهر استان گرفته شده است و من موافق این بحث ها هستم چون اهمیت پروژه و هم شهر کاشان را می رساند که مسئولان استان اصفهان در این شهرستان برای بررسی آن حاضر شده اند.

شهردار کاشان با بیان اینکه روند عملیاتی این پروژه ادامه خواهد داشت، افزود: الان این پروژه کاملا پشتوانه های قانونی دارد حتی قرارداد اجرای آن توسط قرارگاه خاتم که برخی اشاره می کنند وجود ندارد رسما از 19 خردادماه از طریق رییس شورای شهر به شهرداری ابلاغ شده است.

ابریشمی راد، در پایان با بیان اینکه ما تابع قانون و مصوبات آن هستیم، خاطرنشان کرد: از تاریخ 19 خرداد هیچ چیزی به شهرداری کاشان ابلاغ نشده است بنابراین همه مصوبات به قوت خود باقی و قرارداد جاری و ساری است.

وی اظهار داشت:نیروی انتظامی و هر کسی قطعا بر اساس مصوبات قانونی موافق یا مخالف هستند و بر این اساس سرهنگ “علی پورکاوه” فرمانده انتظامی کاشان جزو افرادی بودند که اول به عنوان مخالف نظرات خود را را رسما و کتبا اعلام کرد .

ابریشمی خاطرنشان کرد: نباید در مورد فرمانده انتظامی کاشان بی انصافی شود زیرا به عنوان یک شخصیت نظامی اداری و قانونمند وقتی یک پروژه ای در مراجع قانونی تصویب می شود خود را ملزم به رعایت قانون می کند و فرمایش ایشان هم این است که تا زمانی که این پروژه پشتوانه قانونی داشته باشد تابع قانون هستیم.


    مهدی حقدوست
    (0) (0)

    مهدی حقدوست

    ژوئن 12, 2019

    خبر خوبی بود . . فقط اینکه جناب رئیس ۱۹ خرداد قرارداد پروژه رو رسما ابلاغ کردند من رو یاد رونالدو انداخت که به راست نگاه میکرد به چپ پاس میداد !!

    (0) (0)

    ژوئن 12, 2019

    خبربسیار خوشحال کننده ایی بود،ازاقای شهردار خواهش میکنم بلوار وسط رو خراب کنن تاتمام حرف و حدیث ها تموم بشه

    (0) (0)

    ژوئن 13, 2019

    فقط میخوان پول مملکت به باد بدن منابع آن را. اول تصمیمات میگرفتین بعد خراب میکردین تازه حالا یادتون افتاده که پشتوانه قانونی داره یا نداره فقط بلدین خراب کنین همین

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *