رئیس اداره هواشناسی کاشان مطرح کرد:

ورود یک سیستم بارشی جدید از اواخر هفته به کاشان

عباس ارغوانی در گفت و گو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اشاره به بارش بی‌سابقه نزولات جوی در شهرستان کاشان طی چند روز گذشته اظهار داشت: طی ۴۸ ساعت گذشته ۲۲/۵ میلی متر بارش باران را در دشت کاشان داشته‌ایم.


وی با بیان اینکه از ابتدای مهرماه تاکنون دشت کاشان شاهد ۳۸ میلی متر بارش باران بوده است، ابراز داشت: این در حالی است که این مقدار بارش در مدت زمان مشابه در سال گذشته ۳۷/۱ میلی متر بوده‌است.

رئیس اداره هواشناسی کاشان با بیان اینکه از فردا روند کاهش دما ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: این مخاطره تا آخر هفته ادامه دارد و با توجه به وجود رطوبت و بارش‌های اخیر پیش بینی می‌شود که در ساعات اواخر شب و اوائل صبح شاهد کاهش دید ناشی از وجود مه به خصوص در معابر و راه‌های کوهستانی باشیم.

وی با بیان اینکه از اواخر هفته جاری سامانه بارشی جدیدی مجددا وارد منطقه کاشان می‌شود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در ۴۸ ساعت نیز گذشته شاهد بیش از ۲۳۶ میلی متر بارش نزولات جوی شامل برف و باران در منطقه کاشان بوده‌ایم.

ارغوانی با بیان اینکه سال زراعی هر سال از اول مهر آغاز می‌شود، افزود: میانگین بارش سال زراعی امسال تا به امروز ۲۲/۴ میلی متر بوده‌است که با توجه به اینکه بارش‌های ۴۸ ساعت گذشته در دشت کاشان بیش از این بوده‌است می‌توان گفت که بارش‌ها و نزولات جوی خوبی را شاهد بوده‌ایم که امیدواریم زین پس نیز شاهد افزایش نزولات جوی باشیم.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *