• شناسه خبر : 3558

کلید محافظ جان در آب انبارهای کاشان نصب شود

رئیس اداره برق کاشان خواستار نصب کلید حفاظ جان در آب انبارهای این شهرستان برای جلوگیری از حوادث برق گرفتگی شد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، علیرضا عرب بیگی در نشست شورای حفظ منابع آب کاشان گفت: حدود نیمی از آب انبارهای کاشان به طور مستقیم به شبکه برق وصل است و چون شهروندان با پمپاژ و آب سروکار دارند و زیر پای آنها خیس است احتمال هر گونه حادثه ای وجود دارد.

وی افزود: باید فکری درباره این موضوع شود و در یک فرجه زمانی مشخص برای حفاظت از جان شهروندان اقدامات اساسی اتخاذ شود.

عرب بیگی یادآور شد: در سال گذشته یک هیئت مذهبی برای استفاده مردم از آب سردکن از برق غیرمجاز استفاده کرده بود که کودکی 10 ساله بر اثر برق گرفتگی فوت کرد و با وجود اینکه اداره برق از این موضوع اطلاعی نداشت دادگاه این اداره را مسوول دانست.

مسعود عطارها مسوول سقاییت و آب انبارهای کاشان در این زمینه گفت: نصب پمپاژها برای بهره برداری آب از آب انبارها یک اقدام خودجوش مردمی است ولی متولی این کار اداره اوقاف و امور خیریه کاشان است که باید به این موضوع رسیدگی کند.

عطارها با اشاره به کیفیت بالای آب ذخیره شده در آب انبارها کاشان افزود: گاهی مردم از این آب برای کارهای غیرضروری استفاده می کنند که نیازمند یک فرهنگسازی عمومی هستیم.


    نادر
    (0) (0)

    نادر

    اکتبر 24, 2021

    سلام و عرض ادب،الآن مدتی است آب انبار فیض را بسته اند و اهالی از آب بی بهره مانده اند،محبت بفرمایید برای رفع مشکل اقدام فرمایید،ممنون

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *