رئیس اداره هواشناسی کاشان:

ورود سامانه بارش باران به همراه کاهش دما در آخر هفته به منطقه کاشان

عباس ارغوانی در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اشاره به ورود یک سامانه جدید بارشی از اواخر روز چهارشنبه به منطقه کاشان اظهار داشت: این سامانه تا روز اواخر روز جمعه در منطقه حضور دارد که در مناطق کوهستانی به صورت بارش برف است.

وی با بیان اینکه این سامانه اکثر مناطق کاشان را در بر میگیرد، ابراز داشت: شدت این سامانه در مناطق غربی شهرستان کاشان مثل بخش‌های قمصر، برزک و نیاسر بیشتر است.

رئیس اداره هواشناسی کاشان کاهش دید افقی و یخبندان و لغزندگی جاده‌ها در مناطق کوهستانی را از جمله مخاطرات ذکر کرد و خاطرنشان کرد: به دلیل بار باران در مناطق دشتی احتمال آب گرفتگی معابر، اختلال در تردد و جاری شدن روان آب‌ها دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه آخر هفته همزمان با ورود این سامانه در منطقه کاشان پیش بینی کاهش دما از ۶ تا ۱۰ درجه سانتی گراد را داریم، بیان داشت: اوج این کاهش دما در روز جمعه است که یخ بندگی معابر و افت کاهش نسبی فشار گاز پیش بینی می‌شود.

ارغوانی با اشاره به اینکه به شهروندان توصیه میکنیم در صورت تردد در جاده‌های کوهستانی حتما تجهیزات زمستانه و زنجیرچرخ را به همراه داشته باشند، افزود: به واسطه باد شدید احتمالی توصیه می‌شود استحکام سازه‌های ساختمانی و موقت بیشتر شود.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *