ورود دستگاه قضایی به تخلفات معادن جوشقان قالی کاشان

رییس اداره محیط طبیعی اداره کل محیط زیست استان اصفهان از ورود دستگاه قضایی به تخلفات معادن در جوشقان قالی کاشان و پیگیری قضایی این مشکلات خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم و به نقل از خبرگزاری دانشجو، بهروز ستایش از ورود دادستانی به موضوع معادن جوشقان قالی خبر داد و گفت: درباره این موضوع مکاتبه چندانی با اداره محیط زیست نشده بود که این مشکل مطرح شود و بر همین اساس ما از نارضایتی‌ها و مشکلاتی که در این منطقه وجود داشت، بی اطلاع بودیم.

ستایش افزود: براساس شکایت‌هایی که حاصل شد، از طرف اداره محیط زیست بازدید‌هایی از محل معادن و محیط زیست جوشقان صورت گرفت که نواقصی مشاهده شد.

رئیس اداره محیط طبیعی حفاظت محیط زیست اصفهان بیان کرد: مواردی مانند گردوغبار ناشی از تردد وسایل نقلیه سنگین و استخراج مواد معدنی و مدیریت پسماند معادن از سوی مردم مطرح شده بود که اخطاریه تنظیم شد و به بهره بردار مهلتی برای حل این مشکلات دادیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این موارد در مهلت مقرر از طرف بهره بردار معادن رفع نشد، دستگاه قضایی اصفهان به موضوع ورود کرد و طی چند روز گذشته بازدیدی از طرف مسئولان قضایی و نمایندگان آنان از جوشقان قالی و معادن آن صورت گرفت.

ستایش بیان کرد: پرونده معادن جوشقان قالی اکنون در مرحله پیگیری قضایی است و ما منتظر اعلام نتیجه بررسی‌های قاضی در این خصوص هستیم.

وی خاطرنشان کرد: پس از اعلام رأی دادستانی درباره این موضوع، مراحل بعدی پیگیری مشکلات معادن در جوشقان قالی صورت می‌گیرد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *