هفته آینده ۱۵ تن گوشت مرغ گرم مجددا در سطح کاشان از روز شنبه توزیع می‌شود

رضا مظلومی در گفت و گو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای رفع نیاز مرغ کاشان اظهار داشت: حدود ۱۲ تن مرغ گرم از امروز پنج شنبه در سطح شهر کاشان توزیع شد که این فرایند توزیع تا فردا ادامه دارد.

وی با بیان اینکه مشکلی برای تامین مرغ گرم و منجمد در شهرستان کاشان نداریم، ابراز داشت: بیش از ۱۵ تن مرغ گرم دیگر برای رفع نیاز شهروندان کاشانی آماده شده است که از شنبه هفته آینده توزیع می شود و تا پایان هفته آینده روند توزیع بقدر کافی ادامه خواهد داشت.

رییس اداره جهاد کشاورزی کاشان تاکید کرد: در هفته های بعد نیز کشتار مرغ شهرستان بیش از نیاز شهرستان برای استفاده مردم توزیع می‌شود.

رئیس اداره جهاد کشاورزی کاشان با اشاره به اینکه مرغ توزیع شده به قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار استانی به فروش می‌رسد، تصریح کرد: حدود ۳۸ تن مرغ منجمد نیز تامین شده است که حدود شش تن آن طی دو روز آخر هفته جاری و بقیه آن طی هفته آینده توزیع می‌شود.

وی افزود: خوشبختانه با تلاش های انجام شده مشکل تامین مرغ شهرستان کاشان حل شده است و این اطمینان را به مردم می دهیم که طی روزها و هفته های آینده مشکلی برای تامین این فرآورده نخواهند داشت.


    سجاد بامری
    (0) (0)

    سجاد بامری

    آذر 14, 1399

    چرا پس هنوز مرغ گرون کیلو 32 یا 33 اگه مشکل مرغ نیست در کاشان گوشت که نمیتونیم بخریم حالا مرغ هم روش بخدا بچه هامون کم خونی گرفتن گوشت اصلا ندیدن مرغ هم گرون شد اینم نمیتونیم بخریم باکسی که در آمدپایینی داره با دوسه تا بچه چکارکنیم

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *