رئیس سازمان انتقال خون کاشان مطرح کرد:

نیاز شدید بانک خون کاشان به گروه‌های خونی منفی و Aمثبت

محمدرضا ذیلائی در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اشاره به آغاز فصل زمستان و کاهش ذخیره خونی بانک خون کاشان اظهار داشت: در حال حاضر بانک خون کاشان پذیرای همشهریان کاشانی از همه گروههای خونی برای اهدای خون است.



وی با بیان اینکه بانک خون کاشان هم اکنون نیاز شدیدی به گروه‌های خونی منفی و Aمثبت دارد، ابراز داشت: از همه شهروندان عزیز کاشانی می‌خواهیم به منظور کمک و یاری دیگر همشهریان و هموطنانی که در این روزها احتیاج به فرآورده‌های خونی دارند نسبت به انجام این اقدام خداپسندانه اقدام کنند.

رئیس سازمان انتقال خون کاشان از کاهش ۲۰ درصدی مراجعه مردم برای اهدای خون در آذر و دیماه سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: آمار مراجعه مردم کاشان برای اهدای خون در آذر و دیماه امسال نسبت به دو ماه مهر و آبان ماه حدود ۴۵ درصد کاهش داشته‌است.

وی افزود: شهروندانی که تمایل به مشارکت در این امر خیر و خداپسندانه و اهدای خون خود دارند می‌توانند در ساعات اداری روزهای هفته از ساعت ۸ تا ۱۳ به میدان قاضی اسدالله کاشان، ابتدای خیابان شهیدان اسلامی تبار، سازمان انتقال خون کاشان مراجعه کنند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *