نقض فنی در سیستم برق موجب آتش سوزی در شهرک سلیمان صباحی شد


مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان ضمن اشاره به وقوع آتش‌سوزی در شهرک سلیمان صباحی شهرستان آران و بیدکل، با بیان اینکه حدود 60 الی 70 درصد حریف مهار شده است، اظهار داشت: با استفاده از بولدوزر سعی شد بین سوله‌ها فاصله ایجاد شود و بیش از 20 دستگاه اطفائیه در محل حادثه حضور داشتند.
منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با پایگاه خبری اهل کاشانم، ضمن اشاره به حضور دستگاه‌ های امدادی، هلال احمر، پلیس و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان از شهرستان کاشان و آران و بیدگل در اطفاء حریق افزود: فوریت‌های پزشکی، یک تیم از ارتش، سایپا، فولاد، ابوزیدآباد و خدمات شهری کاشان به محل حادثه اعزام شد.
مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان با بیان اینکه حریف کنترل شده است، ابراز داشت: چهار سوله دچار آسیب شده و در این سوله‌ها چهار دستگاه بافندگی قرار داشته است که آسیب دیده و فرش‌های داخل سوله‌ها نیز آسیب‌ دیده است.
وی با بیان اینکه انتظار می‌رود در اسرع وقت یک ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک سلیمان صباحی ایجاد شود، گفت: این شهرک هیئت امنایی است و مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان اعلام کرده است با همکاری واحدهای تولیدی یک ایستگاه آتش‌نشانی ایجاد کند.
شیشه‌فروش با بیان اینکه علت اولیه نقض در سیستم برق اعلام شده است، تصریح کرد: میزان برآورد خسارت معلوم نیست اما گفته می‌شود که سوله‌ها بیمه هستند و مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان هشدار داده باید تمام شرکت‌های صنعتی در کل استان اصفهان ایستگاه آتش‌نشانی وجود داشته باشد و تجهیزات را در ایستگاه‌‌های موجود تقویت کنند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *