مدارس کاشان در روز سه‌شنبه و چهارشنبه غیر حضوری شد

فرماندار کاشان در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای شهرستان کاشان گفت: چهاردهم و پانزدهم آذرماه تمام مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در شهر کاشان به صورت غیرحضوری برگزار خواهند شد.

به گزارش اهل کاشانم و نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه کاشان؛ محمدشریف زارعی گفت: باتوجه به وقوع پدیده وارونگی دما و افزایش غلظت آلاینده‌ها، چهاردهم و پانزدهم آذرماه، تمام مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش صرفا در “شهر کاشان” به صورت غیرحضوری و مهد کودک‌ها، پیش دبستانی و مدارس استثنایی تعطیل است.

فرماندار کاشان ادامه داد: مادران شاغل در ادارات که دارای فرزند دانش‌آموز مقطع ابتدایی هستند نیز می‌توانند با موافقت مدیران خود به صورت دورکاری فعالیت کنند.

وی اظهار کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان موظف است به صورت مستمر با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی بطور جدی برخورد قانونی نماید و محیط زیست و سایر ارگان‌ها نیز بر وضعیت آلایندگی صنایع نظارت داشته باشند.

زارعی در ادامه از شهروندان درخواست کرد: کلیه شهروندان به ویژه افراد دارای بیماری زمینه‌ای، زنان باردار و کودکان از حضور در سطح شهر خودداری و در صورت حضور ضروری از ماسک های N95 استاندارد استفاده کنند چرا که تردد در هوای آلوده سلامت این افراد را به خطر می اندازد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *