فرماندار کاشان:

مجریان انتخابات مجلس نگاهی بی طرفانه ای به این رویداد خواهند داشت

فرماندار کاشان گفت: فرمانداری هدفش برگزاری انتخاباتی قانونی و با حضور حداکثری در این رویداد است و مجریان آن نگاهی بی طرفانه ای به انتخابات مجلس یازدهم خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، علی اکبر مرتضایی شامگاه دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان کاشان در تالار فرهنگ اظهار کرد: موضوع برگزاری انتخابات مجلس در تاریخ 2 اسفند مهمترین کار پیش روی فرمانداری و به تبع آن برای تمام روسای ادارات در نیمه دوم سالجاری است که تمام نهادها را به سهم خود درگیر این مسئله می کند.

وی با اشاره به تلاش هر روزه ستاد انتخابات در وزارت کشور بیان کرد: فرمانداری کاشان به عنوان مجری برگزاری انتخابات از بهمن ماه سال 97 با حضور در جلسات و اصلاح کمبودها درگیر آماده سازی فضای انتخابات بوده و همه چیز برای برگزاری انتخابات پرشور و قانونی آماده است.

وی تصریح کرد: بهترین راه ترغیب کردن مردم برای حضور در صحنه انتخابات را بیان واقعی عملکرد دولت و دستگاه های اجرای بدون بزرگ نمایی و اغماض است که تحقق این امر مهم از طریق رسانه ها میسر می شود.

مرتضایی با بیان لزوم آگاهی با قوانین انتخاباتی اظهار داشت: ادارات دولتی باید با دقت و توجه کافی پذیرای درخواست همکاری فرمانداری در استفاده از نیروها و تجهیزاتشان برای برگزاری انتخابات و شرکت در دوره های آموزشی درنظر گرفته شده باشند.

فرماندار کاشان با تاکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوع و تاثیر آن بر استقبال از انتخابات اظهار کرد: در برخی ادارات پاسخی به ارباب رجوع داده نمی شود که موجب اتلاف وقت و هزینه آنها می شود لذا لازم است با تدابیری چون میز پاسخگویی و گسترش روابط بین ادارات در ارائه خدمات تسریع شود.

مرتضایی تصریح کرد: حضور روسای ادارات در جلسات شورای اداری به سبب اهمیت این جلسات در پاسخگویی و تصمیم گیری و ارائه نظرات الزامیست عدم حضور در آن بی احترامی به مردم شهر به حساب می آید و در صورت تکرار به استان گزارش و پیگیری خواهد شد

مرتضایی در خاطرنشان کرد: در کلنگ زنی برخی پروژه ها و طرح ها از فرماندار دعوت می شود که متاسفانه گاهی مجوزات لازم را ندارند حضور فرماندار به معنی رسمیت بخشی به یک پروژه بوده که عدم توجه به این امر سبب بروز مشکلاتی می شود.

کارمندان نمونه، مدیران و خبرنگاران فعال هفته دولت با اهدای لوحی در ادامه این نشست قدردانی و رییس جدید دانشگاه علوم پزشکی، بانک‌های کشاورزی و ملت، فرمانده نیروی انتظامی و دادستان کاشان، بخشداران و شهرداران برزک، نیاسر و قمصر معارفه شدند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *