• شناسه خبر : 6554

معاون معماری و شهرسازی شهرداری کاشان اعلام کرد؛

قیمت بالای مسکن در کاشان نگران کننده است

معاون معماری و شهرسازی شهرداری کاشان از قیمت بالای اراضی ملکی در کاشان ابراز نگرانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، حسن نعناکار با اعلام این خبر گفت: وقتی قیمت زمین بالا باشد، مالک برای ساخت و ساز خواهان تراکم‌سازی بیشتری می‌شود و این افزایش حجم تراکم سیستم ارتباطی و تراکم شهر را برهم می‌زند یا قیمت مسکن را برای خرید متقاضیان بالا می‌برد.

وی با اشاره به فعالیت گسترده سودجویان خرید و فروش اراضی بیان کرد: شهروندان قبل از خرید زمین حتما از اداره ثبت اسناد و شهرداری استعلام کنند تا در دام دلال‌ها و سوداگران نیافتند.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری کاشان افزود: در طرح تفصیلی، کاربری‌هایی مثل سرانه فضای سبز، فضاهای بهداشتی، فرهنگی، آموزشی و… مشخص شده و شهروندان هنگام استعلام خرید زمین در جریان کاربری‎ها، حد مجاز ارتفاع و شرایط مجاور ملکی قرار می‎گیرند.


    (2) (0)

    می 22, 2020

    سلام کاشان اول تاحالاچون نظارت لازم وکامل نمی شوداصولاگرانی هرموردی درآن بیشتراست .چه عجب شخصی پیداشدوازگرانی زمین ومسکن درکاشان گفت البته فقط برای کسانی که مثل مامستاجرهستیم خیلی سخته بااین وضع که پیش می رود.انشاءالله هرکسی که خانه نداردومادرکنارسلامتی ودل خوش صاحبخانه شویم

    (2) (0)

    می 24, 2020

    سلام صحبت های این مسول باعث تاسف است وقتی به توسعه افقی شهر توجهی نمی شودو فقط به مناطق محدودی در شهر مانند خیابان امیرکبیر و مرکز شهر بسیاری از خدمات ارایه می شود باید وضعیت به همین منوال باشد.اگر شهر دارای طرح جامع و تفضیلی باشد و توسعه آن با رعایت مساوات و انصاف باشد قطعا چنین وضعیتی به وجود نمی آید.بیش از میلیاردها تومان برای بزرگراه امام علی (ع) از بودجه شهرستان هزینه شد و کار پیشرفت زیادی داشت و موجب توسعه افقی شهر می شد ولی چون شهردار مغرور کاشان با لجبازی این طرح را رها کرداین سرمایه به هدر رفت البته مثالهای دیگری هم وجود دارد بلوار 100 متری سیلک هم به همین سرنوشت دچار شد و ..... وقتی شما یک چهارراه در خیابان امیرکبیر به نام چهارراه سلمان فارسی طراحی و افتتاح می کنید و مجسمه امیرکبیر را در آن نصب می کنید و جالبتر اینکه نام آن را مردم به چهارراه پیتزا پیتزا می شناسن نشان از بی برنامه گی و بی سوادی شما است که واقعا خنده دار است. وقتی به خرد جمعی توجهی نمی کنید و با لجبازی پروژه زیر گذر را به اجرا می گذارید در حالی که روی عمده مشکل این منطقه که تردد خودروهای سنگین است و به راحتی می توانید با اتمام کمربندی ترافیک را به آن هدایت کنید تفکری نمی کنید حتما تراکم در مرکز شهر بالا رفته و باعث افزایش قیمت ملک می شود توجهی نمی کنید نباید انتظار بالایی داشته باشید. شهرداران قبل با طراحی فاز1 و2 ناجی آباد همیشه قیمت ملک را کنترل کردند ولی شما چه اقدامی انجام دادید؟ مطمئنا اقدامات نادرست شما این وضعیت را به وجود آورده است و هنوز هم نمی خواهید باور کنید. شما به جای گله گذاری باید عنوان می کردید که چه طرحی برای توسعه افقی شهر دارید.اگر شما مانند مرغ فقط از جلو چشم خود دانه بردارید و نگاهی به آینده نداشته باشید وضعیت کاشان در آینده بسیار تاسف بار خواهد بود.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *