رئیس اداره برق کاشان:

قطع برق مختص واحدهای صنعتی است، برای مشترکان خانگی قطعی برنامه ریزی شده نداریم

علیرضا عرب بیگی در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اشاره به قطعی برق در برخی از شهرها و استان های کشور اظهار داشت: در شهرستان کاشان خوشبختانه با توجه به اقدامات انجام شده و تلاش های شبانه روزی همکاران ما در اداره برق در تقویت شبکه توزیع تاکنون هیچ قطعی برق برنامه ریزی شده در کاشان نداشته ایم.

وی با بیان اینکه قطعی برق در برخی از ساعات انجام شده فقط مختص واحدهای صنعتی بوده است، ابراز داشت: قطع این واحدها نیز با اطلاع کامل صاحبان واحدهای صنعتی بوده است به نحوی که قبل از قطعی برق با ارسال پیامک به صاحبان آن واحدها اطلاع رسانی می شود که در یک روز و ساعت مشخص برق آن واحد در یک مدت زمان مشخص قطع می شود.

رئیس اداره برق کاشان با اشاره به اینکه از مجموع حدود ۲۰۰ هزار مشترک شهرستان کاشان حدود یک درصد آن متعلق به بخش صنعتی است، تصریح کرد: در صورت قطع برق در مشترکین خانگی طی روزها و هفته های اخیر این موضوع به اصلاح و تعمیر شبکه توزیع بر میگردد که به علل مختلف مثل خرابی و یا بروز حوادث احتیاج به ترمیم وجود داشت و بر این اساس مجبور شدیم در مدت زمان کوتاهی برق یک منطقه را قطع کنیم.

عرب بیگی تاکید کرد: از همه شهروندان کاشانی تقاضامندیم به منظور استفاده همه بخش های صنعتی و خدماتی و خانگی در سراسر ایران اسلامی از نعمت برق، مصرف برق خود را مدیریت کنند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *